Fredag. Klar att åka till jobbet, bil i dag slutar kl 1400.
Fy F#"8/65n vad gött.
Väder
Klart vindstilla -7 grader.
Ha en bra dag.

Du ligger inte på lat sidan direkt Limban.limban skrev:nu när nya rekondhallen just är klar..
Då är det dax för helronovering av köket hemma väggar rivs och golven slits ut..ny el ska in och frostsäkra alla gammla vattenrör..dels nydragning..
och såklart ska vi flytta lagret på firman denna vecka oxå.haha.. sommnar ovaggad på kvällarna..

Bra koll på den killen. Typisk anledning till att man alltid ska gå igenom med "kund" vad denne förväntar sig för resultat, hur det ska uppnås samt vilken tid och kostnad det innebär.Logan skrev:Kan berätta om en kul liten händelse som hände mig idag
har en liten lokal jag brukar städa ur bilar och liknande för vänner.
så fråga en vän om jag kunde ta hans kompis bil
Så tänkte kan väl ha det som avslutning på veckan
bilen kom och han ville ha den urstädad tvättad och vaxad
så tänkte ok 3-4 timmar
Men han rusa fort genom dörren och ropa i all hast jag kommer tillbaka om 40min
efter 35min kom han tillbaka och undra om bilen var klar
hade knappt hunnit dammsugit klar halva bilen
han blev sur och bara tog bilen och stack
han trodde nog att det skulle komma ett action team från taket och kasta sig över bilen och göra sådant F1 fix på 8 sekunder
folk alltså.

En del ska helt enkelt hålla käften!Blir riktigt irriterad på nån som yttrar sig så jä... korkatLogan skrev: när en hörde detta att det tar 4timmar för mig att dammsuga en bil undrar han om jag är slö
han dammsuger sin på 10-20min
Men tror vi alla kan se en viss skillnad på slut resultatet då med

Det var inte så snälla släktingartobbegubben skrev:.. har en annan snackat med släktingar och närmst sörjande. Har berättat för dem att jag har skaffat mig en ny hobby som polerare och skulle gärna vilja polera upp din/ dian bilar.
Jag sade till dem att jag vill inte ha något alls för jobbet utan bara materialet, nästan alla frågade direkt: Jaha, vad blir det då?
Jag sade ungefär 200-300 kr beroende på vad jag kommer att göra på din bil. Men jag kan garantera en sak, blir du inte nöjd med resultatet så bjuder jag även på vad medlet kostar sade jag till alla.
Måste säga att jag verkligen har snåla släktingar eller så tror dem inte att jag klarar av det. Inte en ända tackade JA till mitt erbjudande.

Kan faktiskt inte svara på varför?Manor skrev:Det var inte så snälla släktingartobbegubben skrev:.. har en annan snackat med släktingar och närmst sörjande. Har berättat för dem att jag har skaffat mig en ny hobby som polerare och skulle gärna vilja polera upp din/ dian bilar.
Jag sade till dem att jag vill inte ha något alls för jobbet utan bara materialet, nästan alla frågade direkt: Jaha, vad blir det då?
Jag sade ungefär 200-300 kr beroende på vad jag kommer att göra på din bil. Men jag kan garantera en sak, blir du inte nöjd med resultatet så bjuder jag även på vad medlet kostar sade jag till alla.
Måste säga att jag verkligen har snåla släktingar eller så tror dem inte att jag klarar av det. Inte en ända tackade JA till mitt erbjudande..
Är det en prisfråga tror du...eller kanske känner dom att de utnyttjar dig?

Haha, du får skylla dig själv när du åker till Ullared en helg då det precis varit löning och barnbidrag.progge skrev:Hemma.
Fy f*n jag vet var halva sverige håller till i dag. Jag har set dem.
Bilen ren och torr, och står och glänser i solen. Detta väder i dag väger upp hela denna cirkus i Ullared.
Väder:
Strålande solsken, Vindstilla, +4 grader.![]()
tobbegubben
Jag tror att de inte förstod att du menade allvar. Med den prissättningen, en tvätt kostar 300:- om den görs för hand. Prata med en av dem och fixa en bil så skall du se att de står i kö.
Hade jag inte tyck det var så fö(%4#!at roligt att pyssla med bilen så var jag en kund.