Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Sippcoat
- Rednales
- Kemiexpert

Re: Sippcoat
Hundratusen tyska bögar...?
Höna av en fjäder.
Senast redigerad av 4 Rednales, redigerad totalt 14 gång.
- progge
- Moderator

Va!
Kommer det Hundratusen tyska bögar, förra gången varde bara 10000.
Kommer det Hundratusen tyska bögar, förra gången varde bara 10000.
Senast redigerad av 4 progge, redigerad totalt 14 gång.
Mvh Progge
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
- maximuspro
- Medlem
Hisingen Göteborglimban skrev:vart är Sverge vaxet? lokal?..
Senast redigerad av 4 maximuspro, redigerad totalt 14 gång.
- Crille
- Entusiast

Nja Stefan så sa du ju inte i telefonen till mig, du sa 10K tar dom som gör det!!..Sverigevaxet skrev:Oj, så fel det kan bli ibland.Manor skrev:VA!!!Crille skrev:
Bara kontakta personen bakom sidan så kan säkert han hjälpa dig med inköpet..
Är inte det billigaste kan jag säga, har varit i kontakt med han som säljer det..
En bil sprutad med detta landar på ut till kund på 10000:- inte många som betalar sådana pengar för ett
lackskydd.
Hur bra det är och skyddar har jag ingen erfarenhet av och kan inte uttala mig om detta.
http://www.sippcoat.se/
10000:- för ett lackskydd som ska hålla i 2 år och därefter behöver kompletteras. Sen verkar det finns vissa krav på hur varmt vattnet får vara vid tvätt...etc.
Är de tokiga?
Då väljer man väl alla gånger Opti-Coat och CarPro CQuarts för bråkdelen av den summan, och med en betydligt bättre hållbarhet.
Att detta medel är lätt att lägga på gynnar ju bara den som lägger på medlet...och inte kunden. Det om någon borde göra behandlingen billigare i så fall.
En behandling med Sippcoat ligger i precis samma prisklass som Ditec, Mr Cap etc och då ingår även fälgbehandling och glasbehandling.
/Stefan
Jag hade gärna testat detta och se vad det presterar, men jag tyckte inköpspriset ligger för högt mot PPS och andra stora aktörer..
Sedan så vet man ju inget hur det håller eftersom man inte hört nått om denna produkt m.m.
Ser fram emot lite filmer hur bilar ser ut med detta skydd samt hur bra det håller i Skandinavien..
Senast redigerad av 4 Crille, redigerad totalt 14 gång.
Polerar,Lackskyddar och sist men inte minst optimerar fordon.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Har du vart dit?..maximuspro skrev:Hisingen Göteborglimban skrev:vart är Sverge vaxet? lokal?..
Senast redigerad av 4 limban, redigerad totalt 14 gång.
- maximuspro
- Medlem
Japp, på deras kontor på gamla rambergsvägen.limban skrev:Har du vart dit?..maximuspro skrev:Hisingen Göteborglimban skrev:vart är Sverge vaxet? lokal?..
Senast redigerad av 4 maximuspro, redigerad totalt 14 gång.
-
Scandistore
- Medlem
Crille,
Jag sa att den borde kosta 10.000:- men också att det inte är rimligt att få ut detta. Därför ligger vi i samma prisklass som många andra.
Jag sa att den borde kosta 10.000:- men också att det inte är rimligt att få ut detta. Därför ligger vi i samma prisklass som många andra.
Senast redigerad av 4 Scandistore, redigerad totalt 14 gång.
- Manor
- Moderator

En följdfråga:Sverigevaxet skrev:Crille,
Varför borde den kosta 10.000:-? Den verkar väl inte vara bättre eller hållbarare än mycket annat, och arbetsinsatsen verkar om något vara kortare vilket väl inte ska innebära att kunden ska få betala mer utan då snarare mindre!!?
Produkten är kanske jättebra, det har jag ingen aning om.
Jag utgår bara från det jag läste med 2 års hållbarhet, ingen tvätt med varmvatten etc.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.