Snott kategorierna från manor. så tack manor
Konsistent och färg:
Slaimgrön färg o ganska seg konsistens, blandar sig fort med vattnet.
Betyg 5.
Doft:
Luktade riktigt gott dock kom jag aldrig på vad de luktade som.
Betyg 5.
Skumbildning:
Blandade 10ml till 20 liter vatten, skummade fint men inte så kraftigt som jag är van vid då jag använder 10ggr så mycket turtle zip
Betyg 3.5
Rengörande effekt och glid:
Lacken blev ren och det kändes som vanten gled lätt på lacken.
Betyg 4.
Avrinning:
Märker nästan ingen skilnad mellan olika shampon innom samma kategori men helt ok avringing.
Betyg 3.5
Glans:
Ser aldrig skilnad på shampon och detta ska inte lämna något efter sig vilket är perfekt då jag är ute efter lackskyddets effekt.
Betyg 5
Pris:
inga uppgiter om pris ännu.
Betyg ?.
Koncentration:
Spädes 1:2000 = 10ml till 20liter helt otroligt vad lite det går åt
Betyg 7 av 5 möjliga..
O nu till lite bilder..
Fick i veckan hem en liten liten flaska med slaimgrönt innehåll

Måste säga at jag är förvånad över hur lite som går åt till 20liter, endast 10ml

Oj oj oj vad lite det ser ut..

Lite lagom skum blev det, långt ifrån vad turtle zip brukar ge men då använder jag 10ggr så mycket shampo

Objektet i fråga blev 245an.

Använde Carpro ullvante från streetpower-rekond

Använde Carpro ullvante från streetpower-rekond kan varmt rekomendera den, otroligt mjuk o len

Ca 10liter vatten går åt för mig vid en tvätt= 10liter säkerhetsmarginal mot eventuelt skräp i botten av hinken

Sen åkte torkdukarna fram, sonax fluffduk från mekonomen till lacken o våffelduk från ge-kås till glas, plast o fälgarna.. kan varmt rekomendera båda dukarna

Färdig torkad och 5 minuter senare började det ösregna

Usch o fy vad bilen ser ut, alla små myggbet stenskott som var när jag köpte bilen har sakt men säkert vuxit sig större o större

//Andreas