Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Grief skrev:Anledningen till att klippet inte syns är att forumet inte stöder de förkortade youtu.be-länkarna, som började användas för något år sedan.
För att det ska fungera måste du ta original-länken under "Mina videor" youtube.com/Watch_468&44 eller dylikt.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Värsta är att jag själv inte kan se om jag går in på min egna Youtube-sida... Men du kanske har rätt. Ska ladda upp klippet via datorn ist för Iphonen, verkar bugga syndigt.
Testar hela länken.
/Andreas
Senast redigerad av 4 addebe, redigerad totalt 14 gång.
Rilli_Chefen skrev:galet blöt look du fick till på saaben, riktigt läckert! måste prova NXT 2.0 på lilla hjärtats svarta bmw
Tackar, jo minsann NXT 2.0 funkar galet bra toppat med Ultimate Detailer. Men ännu bättre med Red Mist!
/Andreas[/quote]
Jag har ännu inte polerat min första bil ännu, men det ska inte dröja.
Så jag undrar en grej.. Hur menar du med "toppat med Ultimare Detailer" ?
Och är det Meguiars Quick Detailer du menar?
Mvh Per
Senast redigerad av 4 Swingminx, redigerad totalt 14 gång.
Farsan ville ha sin bil lite städad invändigt, dammade av och svepte runt lite medel från Meguiars, Interior Detailer eller nått. Lukta gött och lämnade en matt originalyta
Ingen bild på detta dock, men tvättade och clayade bilen inför "vårpoleringen" som blivit försenad
Clay, inte vit efter ett tag:
Hann inte med att polera ikväll därav lade jag ett kortvarigt skydd i from av; Red Mist.
Helt opolerad! Bara clayad och tvättad med ZIP innan Red Misten:
Kan tro att bilf*n är ny
/Andreas
Då jag inte har så mkt att uppdatera lägger jag ut lite extrabilder på jobbarkompisens S2000 årsmodell ´01.
Vi polerade denna utan att ta bilder tyvärr men innan Gatebil var vi tvungna att testa Autoglyms HD vax... Låg ett lager NXT 2.0 innan.... Kanske stör varandra, ingen aning men blankt vart det iaf.
Bilder
Ägaren får snällt plocka bort rester medans jag fotar. Klart Blankt Sinnes Nyligen monterad JDP-kolfibervinge.
Roligt när man kan få så här bra resultat.
/Andreas