Så ange alltid ert Mobilnummer för sms avisering...och klicka i rutan för "sms avisering"
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Avisering vid beställning från BBV Webshop !
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Avisering vid beställning från BBV Webshop !
Ett litet tips när Ni beställer är att alltid ange Mobilnummer för sms avisering...manuell avisering genom brevutbäring verkar inte funka speciellt bra på en del orter...har hänt att paket legat i flera dagar hos ombudet utan att man fått någon avisering (lapp i brevådan)
Så ange alltid ert Mobilnummer för sms avisering...och klicka i rutan för "sms avisering"
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Re: Avisering vid beställning från BBV Webshop !
Har för mig att jag gjorde det (är inte helt säker) men fick ändå hem en avi med posten idag och inget på telefonen. Men som sagt är inte helt säker på att jag klickade i rutan.
En annan sak jag såg nu är att om jag går in på min order på webbshopen står den som mottagen, inte levererad trots att den skickad.
En annan sak jag såg nu är att om jag går in på min order på webbshopen står den som mottagen, inte levererad trots att den skickad.
Senast redigerad av 1 Stupid-Flanders, redigerad totalt 14 gånger.
Black isn't a color, it's a part time job!
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Det senare står det på alla...Vi skall lägga mer automatik i systemet och då kommer säkert detta sköta sig själv....Stupid-Flanders skrev:Har för mig att jag gjorde det (är inte helt säker) men fick ändå hem en avi med posten idag och inget på telefonen. Men som sagt är inte helt säker på att jag klickade i rutan.
Nu har jag lagt in så mobiltelefon nummer är obligatoriskt !! man måste ange detta vid order...kan tänka mig att det är flera som beställer som inte anger sitt mobilnummer...och då får man ingen sms avisering....
- Jiiins
- Entusiast

Jag är en av dom
Glömmer det varje gång tänker nästa gång så.........men icke 
Senast redigerad av 1 Jiiins, redigerad totalt 14 gånger.
" En sjuk polernörd "
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Nu måste du annars kommer du inte vidare....Jiiins skrev:Jag är en av domGlömmer det varje gång tänker nästa gång så.........men icke
- Jiiins
- Entusiast

Nisse skrev:Nu måste du annars kommer du inte vidare....Jiiins skrev:Jag är en av domGlömmer det varje gång tänker nästa gång så.........men icke
/Jiiins
Senast redigerad av 1 Jiiins, redigerad totalt 14 gånger.
" En sjuk polernörd "
-
Executive
- Medlem
Jag ställer mig till ledet där man glömmer det varje gång! 
Senast redigerad av 1 Executive, redigerad totalt 14 gånger.
-
peterv
- Medlem
Jag skrev in min nr. och fick precis ett SMS om leverans - blir nog att man drar hem tidigare för att hämta sina saker idag