Fast bilverkstäder har nog inte klinker från Biltema eller Byggmax, plus att de inte alltid har så höga putskrav.maximuspro skrev:behövs inga plastgolv att köra på, varenda bilverkstad har ju klinkersgolv och med tanke på hur många bilar som rullar in o ut i deras portar per dag med dubbdäck.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Garage golvplattor
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

Re: Garage golvplattor
Senast redigerad av 4 Norrhyttan, redigerad totalt 14 gång.
Vad var det jag sa!
- MattisH
- Trogen Medlem

Vet du vad det bästa är? Lägg klinkersgolven, sen får du bara gå med håsor på golvet. Bil med dubbdäck, montera en håsa på den ocksåNorrhyttan skrev:Fast bilverkstäder har nog inte klinker från Biltema eller Byggmax, plus att de inte alltid har så höga putskrav.maximuspro skrev:behövs inga plastgolv att köra på, varenda bilverkstad har ju klinkersgolv och med tanke på hur många bilar som rullar in o ut i deras portar per dag med dubbdäck.
Ett garagegolv är till för att använda och ser man till att köpa en genomfärgad platta så är risken för att man ska se slitage tydligt minimal. Dvs. om du inte lägger dig på knä och granskar..
Senast redigerad av 4 MattisH, redigerad totalt 14 gång.
Suzuki Grand Vitara 2008
Toyota Auris Hybrid 2013
Toyota Auris Hybrid 2013
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

Det är skillnad på garage och garage. En del har garage som är som vardagsrum, jag har varit i garage med tapeter på väggarna och mattor på golvet. Mitt ska väl inte bli riktigt så fint, men det ska inte heller bli traktormek-standard.MattisH skrev:Ett garagegolv är till för att använda och ser man till att köpa en genomfärgad platta så är risken för att man ska se slitage tydligt minimal. Dvs. om du inte lägger dig på knä och granskar..
Senast redigerad av 4 Norrhyttan, redigerad totalt 14 gång.
Vad var det jag sa!
- MattisH
- Trogen Medlem

Här finns några riktigt fina alternativ här på forumet. Kommer inte riktigt ihåg vem det är, men golvet är schackrutigt osv.. Riktigt najs!
Suzuki Grand Vitara 2008
Toyota Auris Hybrid 2013
Toyota Auris Hybrid 2013