och tänkte på sådan här

Dom kan användas inomhus utan problem
men tänkte om ev avgaser kan lägga sig på bilen

Haha läste att portarna var öppna 1 timme då du kör in bilen. Det var en jäkla fin tid för att få in bilen tänkte jagLogan skrev:Ja att det slukar syre vet jag
men det är tänkt att gå max 1 timme för att få upp tempen då portarna har stått öppna när man rullar in

Logan skrev:Ja här ser ni mitt lååååånga garage
Känns mer som en tågvagn för biltransporter.Logan skrev:Ja här ser ni mitt lååååånga garage :p

Jag köpte precis ett 4-axlat 13 meter långt lastbilssläp att ha som förråd. Men tågvagn kanske vore något.Logan skrev:tänkte alla hade en tågvagn gömda

Nej precis. Några kW el är inget mot vad olja eller diesel kostar.jojje skrev:Men om det är någon ekonomi i detta vetti fasen, kanske lika gärna köra en byggfläkt någon timme ist.

Något speciellt märke och modell?s60r skrev:Jag har också beställt mig en Luftvärmepump istället för El-element som jag tidigare haft. Får mycket skönare värme med den och drar 1/3 av elen som elementen drog. Så Luftvärmepump rekomenderar jag.

I ett garage är det oftast inte så noga med ljudnivå, så man behöver inte köpa den värsta av den anledningen. Jag vet flera som har en Jula-pump i garaget och är helnöjda, men som aldrig skulle kunna tänka sig att ha en likadan inne i bostaden.Perra83 skrev:Något speciellt märke och modell?s60r skrev:Jag har också beställt mig en Luftvärmepump istället för El-element som jag tidigare haft. Får mycket skönare värme med den och drar 1/3 av elen som elementen drog. Så Luftvärmepump rekomenderar jag.