Vad tror ni om det här?
http://youtu.be/mLX0ZUVbcpw
V70 2,5 FT -11 R-Design
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
För bra för att vara sant?
- Bananen
- Trogen Medlem

Re: För bra för att vara sant?
Coolt!
Finns tydligen liknande produkter läste jag som dock är tidsödande att lägga, minst 8 timmar!
Men CarPro kanske man sprayar på och sköljer av?

Finns tydligen liknande produkter läste jag som dock är tidsödande att lägga, minst 8 timmar!
Men CarPro kanske man sprayar på och sköljer av?
/ Hälsningar Thomas
- Perra83
- Entusiast

Denna såg vi väl tidigare i veckan? Eller fick ja en påminnelse från tuben kanske.....
- Rasseman
- Medlem
Re: Sv: För bra för att vara sant?
I så fall har jag missat den [emoji57]Perra83 skrev:Denna såg vi väl tidigare i veckan? Eller fick ja en påminnelse från tuben kanske.....
V70 2,5 FT -11 R-Design
- Jonke
- Trogen Medlem

som jag förstått det är det en klarlack, dvs ingen behandling ? , blir ju några timmar om man ska lägga hela bilen 
-
Enka
- Ny Medlem
Finns ju vissa mobil som har det egenskap. Små repor som laga sig själv vid värmetillslag.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk