Dom som vill får gärna lägga ut bilder, kul att se villa ytor som andra har när man polerar, själv är det väldigt trång på ena sidan, visst går det att backa in bilen när man är klar med ena sidan men jag kryper lite istället
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Garaget
- nybbe79
- Medlem
Garaget
Alltid lika kul och se hur det ser ut i folks garage (kanske bara jag som är skadad
)
Dom som vill får gärna lägga ut bilder, kul att se villa ytor som andra har när man polerar, själv är det väldigt trång på ena sidan, visst går det att backa in bilen när man är klar med ena sidan men jag kryper lite istället
- jojje
- Entusiast

Re: Garaget
Nu ser mitt garage så anskrämligt ut att jag skäms och gå in där, och skulle jag försöka fota så blir det nog error i kameran.
-
miken
- Entusiast

Hade gärna visat mitt garage men jag kommer inte överens med hur man lägger upp foton och orkar inte lägga så stor energi på det har provat men blir bara irriterad:)
Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016
- nybbe79
- Medlem
Bilderna kanske är för stora, jag får alltid beskära bilderna innan jag lägger upp dom.. om du har Android så gå in på galleri, ta fram bilden, sen trycker du på menyknappen och väljer beskärmiken skrev:Hade gärna visat mitt garage men jag kommer inte överens med hur man lägger upp foton och orkar inte lägga så stor energi på det har provat men blir bara irriterad:)
- Lemerok
- Entusiast

Max 2 mb är gränsen på bilder, jag kör Irfanview för att automatiskt kunna ändra flera kamerabilder samtidigt till att ta strax under 2 mb.
Sen får man ladda upp dem en och en, det tar en stund och kräver lite tålamod om man har många bilder dock.
Sen får man ladda upp dem en och en, det tar en stund och kräver lite tålamod om man har många bilder dock.
- progge
- Moderator

miken skrev:Hade gärna visat mitt garage men jag kommer inte överens med hur man lägger upp foton och orkar inte lägga så stor energi på det har provat men blir bara irriterad:)
viewtopic.php?f=15&t=8879&p=122703&hili ... er#p122703
viewtopic.php?f=34&t=8984
Den som söker han finner
Mvh Progge
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020