Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Gröna bilister,
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Re: Gröna bilister,
Är just därför jag valde Volvo = Närproducerat !!Göran skrev:Eftersom jag är en stor miljövän ber jag er kolla in den här sidan, http://www.gronabilister.se
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
-
Executive
- Medlem
Får man vara med där om man kör en V8 och en T5?
Väntar dessutom på en T5 till!

Senast redigerad av 4 Executive, redigerad totalt 14 gång.
-
Göran
Klart man får, hehe!Executive skrev:Får man vara med där om man kör en V8 och en T5?Väntar dessutom på en T5 till!
![]()
Men du använder Ultima, och det är miljövänliga produkter.
Speciellt lackskyddet eftersom ingenting kommer ut i naturen. Finns det ingenting att gnugga bort blir det heller inga smutsiga trasor som slängs i soptunnan.
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.
- mortil
- Moderator

- Kontakt:
kör miljöbil faktist
Toyota aygo
sysslar ju även mycket med motorsport och arbetar mot bättre förhållanden (då inte för bilarna som tävlar då dom oftast körs på miljöbränsle då de är fruktansvärt effektivt, inte etanol) utan mot åskådarna som kommer i sina bilar en i varje. får mej lite sur. tänk om folk åkte mer kollektivt . (inte för ja tycker om kollektivtrafik)
Senast redigerad av 4 mortil, redigerad totalt 14 gång.
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
-
Göran
-
Tamig
- Ny Medlem
Ecodriving från 3an till 5an ehhh not in my life haha