Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Skaft för tvätt
-
pean92
- Medlem
Skaft för tvätt
Kamrater!
Tänkte höra om någon vet av någon produkt som underlättar vid tvätt. Farsan har fått endel problem med ryggen så han har problem med att använda vanliga metoder typ mitt på taket och längst ner på bilen. Vet någon av något skaft av något slag för att underlätta?
Såg att det finns något på jula/biltema med nån typ av svamp längst ner, någon som testat denna? Har ej sett den live eller känt på den så därför jag undrar[emoji4]
Tänkte höra om någon vet av någon produkt som underlättar vid tvätt. Farsan har fått endel problem med ryggen så han har problem med att använda vanliga metoder typ mitt på taket och längst ner på bilen. Vet någon av något skaft av något slag för att underlätta?
Såg att det finns något på jula/biltema med nån typ av svamp längst ner, någon som testat denna? Har ej sett den live eller känt på den så därför jag undrar[emoji4]
-
Apelros
- Trogen Medlem

Re: Skaft för tvätt
Jag har denna från Biltema,
http://www.biltema.se/sv/Bilvard/Tvatt- ... 000036383/
Funkar bra o doppa i en spann o tvätta med. Använde denna en hel del till "skrutt-bilen"
Skickas från min iPhone via Tapatalk
http://www.biltema.se/sv/Bilvard/Tvatt- ... 000036383/
Funkar bra o doppa i en spann o tvätta med. Använde denna en hel del till "skrutt-bilen"
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Volvo V70 II 2,5FT Summum -10
-
pean92
- Medlem
Ja det var den jag syftade på, undrar om den är bra för han vill ju ta hand om bilen [emoji106] Kanske värt ett försök!
- Lundberg
- Trogen Medlem

-
pean92
- Medlem
Aldrig testat rastavanten heller [emoji3] [emoji3] Då får de bli att testa den!Lundberg skrev:Den där är minst lika skonsam som en vanlig rastavante så kör på
-
deje
- Medlem
Haha , jag kör med den ,perfekt om man har hinkar med dollys , skaffa nu detta till din pappa!
deje
- Perra83
- Entusiast

Ingen dum idé!!! Farsan fyllde år förra veckan men då fick han nya bakbromsar (skivor med hjullager och ABS krans och bromsbelägg). Hans Renault Scenic är hög och kräver något att stå på vid varje tvätt. Tvättborsten hade varit lite billigare oxå....