Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
mobiltelefon
-
rekaren
- Medlem
mobiltelefon
Fasiken vad fräckt med ny telefon, köpt mig en sonyericsson satio idag!!
Känns som de vart en dyr telefon men va fasiken nåt e man värt. Vad har ni för någon telefon?
Känns som de vart en dyr telefon men va fasiken nåt e man värt. Vad har ni för någon telefon?
Senast redigerad av 4 rekaren, redigerad totalt 14 gång.
-
Göran
- mortil
- Moderator

- Kontakt:
Re: mobiltelefon
SonyEricsson W995
alltid SE
då vet man skiten funkar
...
alltid SE
Senast redigerad av 4 mortil, redigerad totalt 14 gång.
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
-
sura56
- Medlem
-
Executive
- Medlem
-
Adde666
- Funk
- Moderator

SonyEricsson W715.
Vi har alltid SE i vår familj, så vet man att det funkar bra..
/THomas
Vi har alltid SE i vår familj, så vet man att det funkar bra..
/THomas
Senast redigerad av 4 Funk, redigerad totalt 14 gång.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
-
pake
- Medlem
Sony Ericsson C903, tyvärr hann jag byta någon månad innan Sation kom ut 
Tips för bilen: Har Sony bilstereo med Bluetooth i två av bilarna, funkar klockrent som handsfree och även att streama musik från telefonen till bilstereoanläggningen. I Audin, med orginal Bose system, funkar inte det så där sitter istället en liten Sony Ericsson Bluetooth handsfree som fästs på solskyddet, funkar också kanon och kostar bara en femhundring. Enkla saker som gör tusen gånger mer för trafiksäkerheten än vägverkets idiotiska "hastighetsjusteringar"
Tips för bilen: Har Sony bilstereo med Bluetooth i två av bilarna, funkar klockrent som handsfree och även att streama musik från telefonen till bilstereoanläggningen. I Audin, med orginal Bose system, funkar inte det så där sitter istället en liten Sony Ericsson Bluetooth handsfree som fästs på solskyddet, funkar också kanon och kostar bara en femhundring. Enkla saker som gör tusen gånger mer för trafiksäkerheten än vägverkets idiotiska "hastighetsjusteringar"
Senast redigerad av 4 pake, redigerad totalt 14 gång.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
LG U990 wiever eller vad 17 den heter.....
Vill ha ny telefon men INTE Sony Ericsson....!!! Dottern har det och hon har lämnat in sin tfn 8 ggr!!!
Grabbarna på jobbet har skaffat Iphone och laddar ner massa grejer där dom skjuter,fäktar,leker StarWars... har dansande Transformersgubbar,hmmm...moget....... NOT
Så en sån vill jag INTE ha!!!!
Såg en Samsung telefon...kommer inte ihåg modellen bara.... såg sketläcker ut!!!!!
Vill ha ny telefon men INTE Sony Ericsson....!!! Dottern har det och hon har lämnat in sin tfn 8 ggr!!!
Grabbarna på jobbet har skaffat Iphone och laddar ner massa grejer där dom skjuter,fäktar,leker StarWars... har dansande Transformersgubbar,hmmm...moget....... NOT
Såg en Samsung telefon...kommer inte ihåg modellen bara.... såg sketläcker ut!!!!!
Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
carina skrev:LG U990 wiever eller vad 17 den heter.....![]()
Grabbarna på jobbet har skaffat Iphone och laddar ner massa grejer där dom skjuter,fäktar,leker StarWars... har dansande Transformersgubbar,hmmm...moget....... NOT![]()
![]()
![]()
Håller fullständigt med dig! Nästa gång blir det en Nokia...
Senast redigerad av 4 limban, redigerad totalt 14 gång.
-
Pada
- Medlem
Är det någon som har bra koll på det här med abonnemang? Innan jag går till butiken och kollar tänkte jag se om någon har koll på det här.
Det är så att jag idag har ett abonnemang som varar i cirka 1 år till. Jag vill gärna byta ut min telefon LG KC910 mot en Iphone. Kan jag köpa en upplåst Iphone via tex. Blocket/Tradera och sätta i mitt simkort i den telefonen och så fortsätter mitt abonnemang i den telefonen?
Kan jag sälja den telefonen jag har idag, flytta över mitt simkort i en upplåst Iphone?
Det är så att jag idag har ett abonnemang som varar i cirka 1 år till. Jag vill gärna byta ut min telefon LG KC910 mot en Iphone. Kan jag köpa en upplåst Iphone via tex. Blocket/Tradera och sätta i mitt simkort i den telefonen och så fortsätter mitt abonnemang i den telefonen?
Kan jag sälja den telefonen jag har idag, flytta över mitt simkort i en upplåst Iphone?
Senast redigerad av 4 Pada, redigerad totalt 14 gång.
- Pär_L
- Sponsor

- Kontakt:
du kan stoppa ditt sim kort i vilken telefon du vill så länge den inte är låst till något annat än det du har.
din telefon är troligen låst till din operatör så du blir ju begränsad om du vill sälja den.
din telefon är troligen låst till din operatör så du blir ju begränsad om du vill sälja den.
Senast redigerad av 4 Pär_L, redigerad totalt 14 gång.
-
Masten
- Medlem
Jag har en iPhone 3G 8GB och en SE P1i. Är helt förälskad i iPhone, fattar inte varför inga andra mobiltelefontillverkare kunnat göra en liknande lur tidigare. Enda nackdelen med den är att pekskärm ju inte fungerar särskilt bra med vantar... 
Senast redigerad av 4 Masten, redigerad totalt 14 gång.
-
Adde666
och kameran var bra för sådär 5 år sen.Masten skrev:Jag har en iPhone 3G 8GB och en SE P1i. Är helt förälskad i iPhone, fattar inte varför inga andra mobiltelefontillverkare kunnat göra en liknande lur tidigare. Enda nackdelen med den är att pekskärm ju inte fungerar särskilt bra med vantar...
Senast redigerad av 4 Adde666, redigerad totalt 14 gång.
-
Executive
- Medlem
Jag gissar på att du inte har någon själv och bara har tittat på antalet MP?Adde666 skrev:och kameran var bra för sådär 5 år sen.
Min iPhone 3GS tar faktiskt riktigt bra bilder/filmer.
Senast redigerad av 4 Executive, redigerad totalt 14 gång.
-
marcus
- Entusiast

Nokia 6060 slide, men det blir nog en ny telefon i vår. Nokia, så klart 
Senast redigerad av 4 marcus, redigerad totalt 14 gång.
-
Masten
- Medlem
Det har aldrig stört mig då jag har en Nikon D80 för fotoändamål. Tycker ändå att 2 mp-kameran i iPhone 3G tar skapliga bilder så länge det är bra ljusförhållanden.Adde666 skrev:och kameran var bra för sådär 5 år sen.Masten skrev:Jag har en iPhone 3G 8GB och en SE P1i. Är helt förälskad i iPhone, fattar inte varför inga andra mobiltelefontillverkare kunnat göra en liknande lur tidigare. Enda nackdelen med den är att pekskärm ju inte fungerar särskilt bra med vantar...