Helt utan högtryckstvätt och skum!, bara för att reta er..
Men tyckte det blev en rätt kul film,
Varsågoda
https://youtu.be/-rmMMJ047dc

Manor skrev:Riktigt intressant och roligt med svenska produktalternativ.
Spontant ett lite högt pris för ett nytt märke för onekligen så gör man ju jämförelser med "kända" märken som exempelvis CarPro.
Tänk om man kunde få till ett bra initialt specialpris till oss medlemmar på detta forum på Glosspack maxi eller Gloss Pack Delux.
Det skulle nog kunna vara av intresse för en del, men väldigt mycket hänger på priset anser jag då det finns billigare "kända" produkter som säkerligen inte är sämre.

Manor skrev:Det var bara min första känsla när jag såg vissa av priserna och även om det är kul att testa nya grejer så vill man att ett osäkrare kort ska vara billigare. Jag jämförde exempelvis Relive med CarPro Iron X, vilket kändes dyrt i jämförelse...och mitt antagande är då att de fungerar samma-lika, men det vet jag inte iofs. Nu har jag just gjort en storhandling av främst CarPro produkter så det var därför jag gjorde en jämförelse med dem.
Nu kan ju produkterna vara alldeles fantastiska men för att komma i köpläge så skulle åtminstone jag gärna vilja bli lockad prismässigt initialt.
Däremot är det kul med nya märken och speciellt något svenskt...så vem vet, det kanske blir att köpa på sig lite ändå...jag bor ju nära Täby.
Svenskt ? Är väl tillverkat i UK och tappas upp i småflaskor här i Sverige [emoji57]pean92 skrev:Kul med svenskt!!
Blir nog att testa deras shampoo iallafall så får vi se om det blir mer sen.
Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

Tobias EricsonPierriewargen skrev:Vet du vem som tillverkar?
Pierriewargen skrev:Vet du vem som tillverkar?

Ingen aning.Pierriewargen skrev:Vet du vem som tillverkar?
Pierriewargen skrev:Jo, men menade vilken fabrik. Syftade på kommentaren om att produkterna tillverkas UK.

Kan vara intressant att veta eftersom de förmodligen då utgår från de produkter de redan tillverkar åt andra/sig själv. Personligen vill jag helst inte betala mer om skillnaderna är små så att säga.Mangewide skrev:Pierriewargen skrev:Jo, men menade vilken fabrik. Syftade på kommentaren om att produkterna tillverkas UK.
Jaha, är det viktigt vilken fabrik?!.![]()
![]()
Tänkte mest att det är konstruerade i Sverige men tillverkade utomlands med sedan blandad i Sverige och tappad här... för hand så färg och doft skifta något mellan batcherna, det är fortfarande exakt samma produkt rent prestandamässigt.
Så lite ballt :

Ja är jäkligt drygt!,Funk skrev:Jag kör ganska mycket med Purify S , och får nog säga att jag är nöjd med det valet.
/Thomas