Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Har ni fler intressen?
-
Göran
Har ni fler intressen?
Forumet är ett intresse för mig, men jag har en del andra.
Skriver en del, mm.. Ni då?
Skriver en del, mm.. Ni då?
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.
- mortil
- Moderator

- Kontakt:
Re: Har ni fler intressen?
Mekar bilar. Akvarier, Hundar, Bygga/renovera hus/fastigheter eller vad som nu kan tänkas.
gillar helt enkelt arbeta med händerna . fattas dock känsel i 2 fingrar efter en klantig olycka under ett renoveringsjobb.
gillar helt enkelt arbeta med händerna . fattas dock känsel i 2 fingrar efter en klantig olycka under ett renoveringsjobb.
Senast redigerad av 4 mortil, redigerad totalt 14 gång.
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
-
Göran
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Musik! Har musik på så ofta det finns möjlighet samt läser om det. Tar även fram gitarren och lirar lite ibland. Tyvärr inte alls lika mycket som förut.
Senast redigerad av 4 Stupid-Flanders, redigerad totalt 14 gång.
Black isn't a color, it's a part time job!
-
Ante_Bmw
- Trogen Medlem

Behöver man mer än ett ?
Jag ser inte dom andra som riktiga intressen , Men annars gör jag sånt som snickrar, mekar, hjälper en kompis i hans firma med bokföring , marknadsföring m.m,
Dom ser jag inte egentligen som jobb heller fast jag "jobbar " då utan tar dessa jobb för att jag har intresse,
Ja de finns en massa.. Jag är en verklig " allt i allo " Mina jobb jag har just nu är så långt ifrån varanmdra som dom kan vara ;P
Eltekniker inom bussverkstad, servicetekniker på solvent printrar inom reklamindustrin, resemontör inom industrin, bokförare, datatekniker, Snickare, Tapetserare, målare, städpersonal m.m m.m
Dom ser jag inte egentligen som jobb heller fast jag "jobbar " då utan tar dessa jobb för att jag har intresse,
Ja de finns en massa.. Jag är en verklig " allt i allo " Mina jobb jag har just nu är så långt ifrån varanmdra som dom kan vara ;P
Eltekniker inom bussverkstad, servicetekniker på solvent printrar inom reklamindustrin, resemontör inom industrin, bokförare, datatekniker, Snickare, Tapetserare, målare, städpersonal m.m m.m
Senast redigerad av 4 Ante_Bmw, redigerad totalt 14 gång.
-
deciso
- Trogen Medlem

Ante, vad är en bokförare?
Själv springer jag endel på min lilla fritid som är över när jobb,hus ,barn och
polerandet fått sitt.
När jag stirrat en stund på ditt inlägg så tror jag du menar att du gör bokföring.
Kan det verkligen vara roligt?
polerandet fått sitt.
När jag stirrat en stund på ditt inlägg så tror jag du menar att du gör bokföring.
Senast redigerad av 4 deciso, redigerad totalt 14 gång.
- Jiiins
- Entusiast

Hundar o katter, hästar dock inte just nu. Barnen o film......sen lite bilvårdsforumet 
Senast redigerad av 4 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "
-
Ante_Bmw
- Trogen Medlem

deciso skrev:Ante, vad är en bokförare?
polerandet fått sitt.
Precis...en bokförare håller på med bokföring
Senast redigerad av 4 Ante_Bmw, redigerad totalt 14 gång.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Jag har nog fler intressen med men jag hinner dåligt med dom
Hunden,hästar, renoveringsobjektet även kallat mitt hem.Bilen med.
Är väl som många andra här inne..... gillar att jobba med händerna...se hur saker växer fram...
Men som sagt....24 timmar till /dygn skulle man behöva och lite mer energi.
Hunden,hästar, renoveringsobjektet även kallat mitt hem.Bilen med.
Är väl som många andra här inne..... gillar att jobba med händerna...se hur saker växer fram...
Men som sagt....24 timmar till /dygn skulle man behöva och lite mer energi.
Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Ungarna...50-60s musik...huset...WW2(krigs historia)... 
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
-
Bewsfroe
- Medlem
Meka med bilar och bilar i allmänhet. Främst Volvo men även gamla goheliga jänkejärn e fint!

Senast redigerad av 4 Bewsfroe, redigerad totalt 14 gång.
-
hebbe
- Medlem
käka kebab å köra bmw........................ nej då ja tycker om att fiska, helst abborre och havsöring, är som ett litet barn veckorna innan 1 april, då det är havsöringspremiär på västkusten.
Senast redigerad av 4 hebbe, redigerad totalt 14 gång.
-
Executive
- Medlem
Ny teknik/prylar (är en total prylgalning), klockor, kläder, träning osv osv.
Senast redigerad av 4 Executive, redigerad totalt 14 gång.
-
pake
- Medlem
Mycket av mina hobbyintressen kretsar kring bilar, förutom hobbymekande, putsande och bilträffar har jag kört två olika (bil)slalom cuper i sommar. A-sprint cup med Västerås Sportvagnsklubb och Michelin PCS Slalomcup.
Övriga intressen är främst familjen med två barn, 5 och 3 år. Laga mat (jobbade tidigare som kock), även visst intresse för ädlare drycker, men då mer kvalité än kvantitet.
Intressen som jag numer inte riktigt hinner med är snowboardåkning och mountainbiking vilket jag tidigare ägnade mycket tid åt. Vindsurfing och segling är också intressen som tyvärr numer bara blir vid enstaka tillfällen.
Övriga intressen är främst familjen med två barn, 5 och 3 år. Laga mat (jobbade tidigare som kock), även visst intresse för ädlare drycker, men då mer kvalité än kvantitet.
Intressen som jag numer inte riktigt hinner med är snowboardåkning och mountainbiking vilket jag tidigare ägnade mycket tid åt. Vindsurfing och segling är också intressen som tyvärr numer bara blir vid enstaka tillfällen.
Senast redigerad av 4 pake, redigerad totalt 14 gång.
-
pake
- Medlem
Kanske inte är mitt största intresse men jag gillar också (riktiga) klockor. Vilken är din favorit? Min är Omega, har en Seamaster Pofessional (den s.k. James Bond modellen). När det finns tillräckligt mycket pengar över skulle en Omega de Ville Hour Vision inte heller sitta fel.Executive skrev:Ny teknik/prylar (är en total prylgalning), klockor, kläder, träning osv osv.
Senast redigerad av 4 pake, redigerad totalt 14 gång.
-
nyberg
- Entusiast

'pake skrev:Kanske inte är mitt största intresse men jag gillar också (riktiga) klockor. Vilken är din favorit? Min är Omega, har en Seamaster Pofessional (den s.k. James Bond modellen). När det finns tillräckligt mycket pengar över skulle en Omega de Ville Hour Vision inte heller sitta fel.Executive skrev:Ny teknik/prylar (är en total prylgalning), klockor, kläder, träning osv osv.
gillar också rcktiga klockor, har en omega speedmaster,
sen har jag hållt på med bilsterolänge och är väldigt kul, tyvärr finns inte tid nå mer,
fick min andra dotter som nu är 3mån, den första är 4 år, så dom tar väldigt mycket tid..
men om några år så ska jag bygga / bygga om / styla en bil igen som jag vill ha den,,
jag är ingen som gillar plastraketer mer stora jänkare med ljuftfjädring m,m
dator har man även hållt på med länge, men nu kanske man spelare 1 gång i månaden i en timma
Senast redigerad av 4 nyberg, redigerad totalt 14 gång.
Multimedia-import.se
http://www.facebook.com/MultimediaImport
http://www.facebook.com/MultimediaImport
-
Göran
Rolex här, daydate. 
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.
-
Executive
- Medlem
Jag kikar på Breitling. Har inte fått "tummen ur" och köpt en än. Men det kommer inom kort! 
Senast redigerad av 4 Executive, redigerad totalt 14 gång.
- Funk
- Moderator

Omega Semaster Bicolor i tunn 80-talsmodell bär jag gärna, samt en Breitling Bentley eller en Hublot.
Tyvärr är det bara Omegan som är äkta...resten är tyvärr inget annat än bra kopior
Nåja, mina intressen utöver bilputs är bilarna i sig, och då företrädesvis amerikanska sådana från 60-70 tal. Är för tillfället utan egen jänkebil, men planerna finns. Till detta så är jag storkonsument av film och musik och teknik relaterat till det. Jag samlar lite smått på spännande DVD-utgåvor och filmmemorabilia även om det minskat en aning på senare år.
/Thomas
Tyvärr är det bara Omegan som är äkta...resten är tyvärr inget annat än bra kopior
Nåja, mina intressen utöver bilputs är bilarna i sig, och då företrädesvis amerikanska sådana från 60-70 tal. Är för tillfället utan egen jänkebil, men planerna finns. Till detta så är jag storkonsument av film och musik och teknik relaterat till det. Jag samlar lite smått på spännande DVD-utgåvor och filmmemorabilia även om det minskat en aning på senare år.
/Thomas
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse