2 cl till en halvliter räcker för det mesta.Hmmm. okej. Men jag köpte en liter HDG och en 50 cl flaska med trigger. Vad sägs om 5 cl HDG och resten vatten, eller blir det fel?
/Thomas

2 cl till en halvliter räcker för det mesta.Hmmm. okej. Men jag köpte en liter HDG och en 50 cl flaska med trigger. Vad sägs om 5 cl HDG och resten vatten, eller blir det fel?

krillekriminell skrev:Men Carina det är ju ingen sport! Fram med det tunga artilleriet på en gång i skarpt läga så man får se vad man går förJust nu känner jag inte det där suget att gå lös på hemmet med bilvårdsprodukter faktiskt haha. Men det kanske kommer
Hmmm. okej. Men jag köpte en liter HDG och en 50 cl flaska med trigger. Vad sägs om 5 cl HDG och resten vatten, eller blir det fel?
krillekriminell skrev:Allvarligt. Polera kylskåpet?
Kan man göra det?

Ska vara riktigt noga blir det ju 5:45 (dvs 5 delar HDG till 45 delar vatten = totalt 50 "delar"), om man häller i 5 cl HDG och sedan toppar upp med vatten.Jiiins skrev:krillekriminell skrev:Men Carina det är ju ingen sport! Fram med det tunga artilleriet på en gång i skarpt läga så man får se vad man går förJust nu känner jag inte det där suget att gå lös på hemmet med bilvårdsprodukter faktiskt haha. Men det kanske kommer
Hmmm. okej. Men jag köpte en liter HDG och en 50 cl flaska med trigger. Vad sägs om 5 cl HDG och resten vatten, eller blir det fel?
Nu är jag lite trötter men 5 cl. hd-grön i en 50 cl flaska = 1:10 ........Om jag nu tänker rätt