Bilder från träffen på sidan 4
--------------->Uppdaterad information<---------------------
Lördagen den 25 september har medlemmarna på Bilvårdsforum sin första träff i Stockholm.
Träffen börjar på morgonen/förmiddagen och slutar när den slutar.
Adress till träffplats får anmälda i "pm" några dagar innan.
Vi kommer troligen "rekonda" ett eller kanske två projekt beroende på deltagarantal.
Det kommer finnas "testytor" att köra så hårt man vill på med maskin. Kan vara kul att testa om man är lite "feg" att klippa repor i vanliga fall när man polerar.
Träffen har fått lite testprodukter från forumets sponsorer, otroligt kul att sponsorerna ställer upp med kul produkter.
Jag hoppas detta kommer bli en kul träff där vi får en chans att träffas och lära känna varandra samt kika på lite olika medel/maskiner och utbyta erfarenheter med varandra. Framförallt så får man ett ansikte till namnen på forumet. Jag är nybörjare så övriga nybörjare behöver inte känna oro..
Ta med er lite prylar om ni har hemma (maskiner,medel,pads,mf??)
Skriv upp er nu om ni känner för att komma!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Då Raffe här på forumet föreslog att "Stockholmsregionen" behövde anordna en träff så kollar jag av ev. intresse.
Förslag på datum är: 25 September, 2 Oktober, 9 Oktober?
Skriv i tråden om ni är intresserade att deltaga och vilket datum som skulle passa er bäst. Längre fram i tiden går också bra.
Jag kan högst troligen ordna ändamålenlig lokal att husera i.
Projekt att öva på har jag inga som helst problem att fixa. Någon som vill vara behjälplig med "arrangemanget" får gärna skrika till. Planeringen ordnar vi när vi ser ungefärligt deltagarantal.
Så, skriv upp er nu så ordnar vi till en mysig Lördag.