Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Sommar tvätt...

Abyss
Moderator
Moderator

Sommar tvätt...

Inlägg av Abyss » 08 jan 2011 16:46

Hej mina putsvänner! :D

Tänkte jag lägger upp en filmsnutt på när jag (eller vem det nu var... ;) ) fick hjälp att tvätta bilen i sommras... Måste säga att man verkligen längtar efter sommaren igen när man ser vädret... :nicka

BMW Z3 tvätten
Senast redigerad av 1 Abyss, redigerad totalt 14 gånger.
Understeer is when you hit the fence with the front of the car
Oversteer is when you hit the fence with the rear of the car
Horsepower is how fast you hit the fence
Torque is how far you take the fence with you

945an
Medlem

Re: Sommar tvätt...

Inlägg av 945an » 08 jan 2011 23:23

Vad är det hon använder som svamp, gammal tröja...? Att det är en frestande syn kan väl ingen man förneka, men något säger mig ändå att kvaliteten på själva biltvätten i sig inte är särskilt hög, kvaliteten på det andra kan ju däremot som sagt diskuterat, kanske gör det sistnämnda en sån här tvätt värd ändå, även om man får lite repor på köpet...... ;)
Senast redigerad av 1 945an, redigerad totalt 14 gånger.

Masten
Medlem

Inlägg av Masten » 09 jan 2011 12:01

Är det bara jag som inte fattar grejen med bikiniklädda kvinnor och bilar egentligen? För tonåringar kanske det är underhållande ;)
Senast redigerad av 1 Masten, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Nisse » 09 jan 2011 13:02

Masten skrev:Är det bara jag som inte fattar grejen med bikiniklädda kvinnor och bilar egentligen? För tonåringar kanske det är underhållande ;)
Detta kalkylerar man med...Väldigt vanligt i kataloger när det gäller bilar...Fälgtillverkare....och även däck speciellt Pirelli har fått mycket kritik från kvinno organisationer som anser att det är förnedrande kvinnosyn...Man räknar med att mannen kollar på produkerna lite extra om det är en snygg tjej som finns i synfältet....Personligen har jag inte alls något emot att kolla på en topless brud som tvätar en bil...Och vad jag förstår så är det helt normalt beteende om man är av det manliga könet.... :D

När det gäller topless och biltvätt så är detta stort i USA naturligtvis....man betalar för ett antal tjejer med stora rattar som sköter tvätten....Mycket populärt kan jag säga...men det finns restriktioner...Endast föraren av fordonet får vara i bilen under tvätt....Han får INTE ha med sig en massa polare... ;)

Topless Pirelli-reklam
Däckhandlare är sällan eller aldrig avklädda fotomodeller. Därför ogillades världens mest kända kalender, Pirelli-kalendern, av etiska rådet vilken fällde en annons där kalendern förekommit för könsdiskriminering.

Pirelli har gått lite väl långt, då dom har mer toplessbrudar än däck i sina kataloger och kalendrar...Men det är ju Italien...alla vet väl hur Italienare är... :D

Bild
MVH Nisse

Bild

Skriv svar