Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
** Hur sköter vi oss på BBV Webshop ? **
-
linblekinge
- Trogen Medlem

Re: ** Hur sköter vi oss på BBV Webshop ? **
Ett tex 30 sek videoklipp från en vanlig digitalkamera tex som visar hur ni gör rent ett säte med våtdamsugare eller polerar en motorhuv är guld värd får oss amatörer , inget märkvärdigt alls , inge speaker röst eller så 
Senast redigerad av 1 linblekinge, redigerad totalt 14 gånger.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Detta tåls att fundera pålinblekinge skrev:Ett tex 30 sek videoklipp från en vanlig digitalkamera tex som visar hur ni gör rent ett säte med våtdamsugare eller polerar en motorhuv är guld värd får oss amatörer , inget märkvärdigt alls , inge speaker röst eller så
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Vi får kolla upp lite över uppladdning av videoklipp... 
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
- Jensa
- Trogen Medlem

Får ju uppdatera med mer beröm
Snabb leverans och väl inpackade med påsar runt allt
Sen passade påsen som låg överst fint nu framför tv'n
Snabb leverans och väl inpackade med påsar runt allt
Senast redigerad av 1 Jensa, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Kul.....Jensa skrev:Får ju uppdatera med mer beröm![]()
Snabb leverans och väl inpackade med påsar runt allt![]()
Lite som Kinderägg...Bilvårdsprodukter och överaskning i samma....Ja det är inte äkta lejonpäls utan syntet...men visst blir det bra framför TVn...
sssshhhhh!! berätta inte för någon vad vi lägger i paketen....då kommer våra konkurrenter bli
- Jensa
- Trogen Medlem

Det som gör det så skoj att handla när man inte vet vad för spännande man kan få
Gör ju inte så mkt att det inte var äka men så mysigt det blev

Gör ju inte så mkt att det inte var äka men så mysigt det blev
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Tänk på att vissa hundar och katter kan reagera aggressivt....så har Ni sånna tamdjur hemma så ta ur batterina eller slå av strömbrytaren så inte ögonen lyser grönt...har själv katter hemma så jag vet hur det är...Jensa skrev:Det som gör det så skoj att handla när man inte vet vad för spännande man kan få![]()
Gör ju inte så mkt att det inte var äka men så mysigt det blev![]()
- Jensa
- Trogen Medlem

Det skulle du ju ha sagt innan, nu e ju hunden helt vild här hemma
Men ja så fort ekonomin tillåter så trillar det in nya ordrar hos er så fortsätt att göra det bra för oss
Men ja så fort ekonomin tillåter så trillar det in nya ordrar hos er så fortsätt att göra det bra för oss
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Ja vi kör den här grejen nu ett tag framöver....Det enda som hänt är att en kunds flickvän råkade öppna paketet från oss av ren nyfikenhet....Och detta ligger ju alltid överst....men när jag hade pratat med henne en stund så förstod hon att den inte bits eller hugger....så det går bra att lägga den åt sidan och kolla vad pojvännen köpt för att snygga upp bilen med....Jensa skrev:Det skulle du ju ha sagt innan, nu e ju hunden helt vild här hemma![]()
Nu har vi en tydlig varningstext som man ser direkt när man öppnar....OBS: KAN VIDRÖRAS UTAN FARA!!
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Hahahaha.. var du låter spänningen ligga på topp Nisse.. 
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Den som det var bitmärken på som vi sorterade ut, den har jag fixat...det var styrservon i höger framtass som åkt ur sitt fäste....så nu går den för fullt...både framåt och bakåt....men tanten vill inte att jag kör med den inne för vardagsrumsgolvet blir repigt....men nu såg jag att det faktiskt fanns skydd över klona att montera i lådan....men det blir lite sämre grepp då....limban skrev:Hahahaha.. var du låter spänningen ligga på topp Nisse..
- jesprut
- Medlem
Vad är det som får er att handla just hos oss (BBV Webshop) ?
Ni hade det jag behövde för tillfället, lite rabatter fanns också och det skadar ju aldrig
Och hur tycker Ni att leveranserna fungerar...?
Riktigt bra, beställde på lördagen och paketet kom på tisdagen. Inget att klaga på där
När Ni ringer till oss, ger vi bra information och tar oss tid ?
Aldrig ringt. Däremot mailat och där blev man väl bemött och fick svar på sina frågor.
Finns det något vi kan ändra på för att bli ännu bättre ?
En sak som vore smidigt skulle vara att kunna spara sin varukorg och kunna återuppta denna senare.
Sen saker som redan tagits upp så som kurser, guider osv.
Ni hade det jag behövde för tillfället, lite rabatter fanns också och det skadar ju aldrig
Riktigt bra, beställde på lördagen och paketet kom på tisdagen. Inget att klaga på där
Aldrig ringt. Däremot mailat och där blev man väl bemött och fick svar på sina frågor.
En sak som vore smidigt skulle vara att kunna spara sin varukorg och kunna återuppta denna senare.
Sen saker som redan tagits upp så som kurser, guider osv.
Senast redigerad av 1 jesprut, redigerad totalt 14 gånger.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Jag har varit storkonsument av era upptappade produkter... kanon!! Massa bra grejer finns...
Än så länge har jag inget att klaga på förutom att utlämningsstället jag har suger, men det är inte erat fel
Ohjja... man fastnar lätt i luren med er.... trevliga och humoristiska. Sist ringde Anders bara för att tala om att en trissa inte fanns och ville skicka nåt annat... kanooon!!
Ja.... hamna närmare Göteborg!!! Typ fillial i Ullared eller nåt
Är i det stora helnöjd och jag är nog inte ensam om att vilja ha sina grejer i samma stund som man skickat iväg ordern??? Transporttiden har jag inget att gnälla på...
Jag har varit storkonsument av era upptappade produkter... kanon!! Massa bra grejer finns...
Än så länge har jag inget att klaga på förutom att utlämningsstället jag har suger, men det är inte erat fel
Ohjja... man fastnar lätt i luren med er.... trevliga och humoristiska. Sist ringde Anders bara för att tala om att en trissa inte fanns och ville skicka nåt annat... kanooon!!
Ja.... hamna närmare Göteborg!!! Typ fillial i Ullared eller nåt
Är i det stora helnöjd och jag är nog inte ensam om att vilja ha sina grejer i samma stund som man skickat iväg ordern??? Transporttiden har jag inget att gnälla på...
Senast redigerad av 1 carina, redigerad totalt 14 gånger.
-
Bosa
- Medlem
Den allra första gången så handlade jag hos er pga att jag sökte på nätet och via detta forum kom i kontakt med eran hemsida, intrycket vid första kontakten med BBV var strålande och ingav ett förtroende. Annars är det ett bra utbud kombinerat med vettiga priser och stort kunnande som gör att jag handlar av er igen.
Där jag bor så är leverenserna under all kritik. Bilvägen är det runt 25 mil från Bollnäs till mig men Schenker tar minst 4-5 arbetsdagar på sig, mycket tack vare att de kör via Östersund där paketen sedan packas om och som sist blev liggande i Östersund i över 2 dygn (arbetsdygn). Östersund är för Schenker vad Ånge är för Posten fast mycket värre, Ånge är, jämfört med Östersund, ett ofantligt välsmort maskineri och då brukar jag likställa Ånge med Bermudatriangeln.
Däremot så är hantering av order och packning hos BBV alldeles ypperlig, ni är riktigt bra på den punkten. Flaskor inslagna i påsar osv är det inte många som tänker på t ex vilket räddade mitt senaste paket där en fälgtvätt läckte lite.
Har aldrig ringt. Har däremot haft kontakt med er via både forumet samt besök på plats och har fått ett väldigt trevligt och professionellt mottagande.
Personligen skulle jag vilja ha möjligheten att välja ett annat fraktföretag, t ex Posten. Som det är nu så måste man vara redigt förutseende, komma på en Tisdag eller Onsdag att man behöver nåt till helgen är ju inte att tänka på även om Tisdag skulle kunna fungera rent teoretiskt.
Sen som redan nämnts så skulle jag gärna se Lahega i sortmentet och i synnerhet deras schampo.
Den allra första gången så handlade jag hos er pga att jag sökte på nätet och via detta forum kom i kontakt med eran hemsida, intrycket vid första kontakten med BBV var strålande och ingav ett förtroende. Annars är det ett bra utbud kombinerat med vettiga priser och stort kunnande som gör att jag handlar av er igen.
Där jag bor så är leverenserna under all kritik. Bilvägen är det runt 25 mil från Bollnäs till mig men Schenker tar minst 4-5 arbetsdagar på sig, mycket tack vare att de kör via Östersund där paketen sedan packas om och som sist blev liggande i Östersund i över 2 dygn (arbetsdygn). Östersund är för Schenker vad Ånge är för Posten fast mycket värre, Ånge är, jämfört med Östersund, ett ofantligt välsmort maskineri och då brukar jag likställa Ånge med Bermudatriangeln.
Däremot så är hantering av order och packning hos BBV alldeles ypperlig, ni är riktigt bra på den punkten. Flaskor inslagna i påsar osv är det inte många som tänker på t ex vilket räddade mitt senaste paket där en fälgtvätt läckte lite.
Har aldrig ringt. Har däremot haft kontakt med er via både forumet samt besök på plats och har fått ett väldigt trevligt och professionellt mottagande.
Personligen skulle jag vilja ha möjligheten att välja ett annat fraktföretag, t ex Posten. Som det är nu så måste man vara redigt förutseende, komma på en Tisdag eller Onsdag att man behöver nåt till helgen är ju inte att tänka på även om Tisdag skulle kunna fungera rent teoretiskt.
Sen som redan nämnts så skulle jag gärna se Lahega i sortmentet och i synnerhet deras schampo.
Senast redigerad av 1 Bosa, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Kul at Ni är nöjda.....
Vi vet om att ett fåtal har lite längre frakttider....
Vi får kolla om vi kan göra något åt det som inte är så bra....
Vi vet om att ett fåtal har lite längre frakttider....
Vi får kolla om vi kan göra något åt det som inte är så bra....
-
Göran
Tänkte, kanske kan ni skicka med bussgods till de som vill?