Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Vad tycker ni om masspm?

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Skriv svar
Peetra
Medlem
Kontakt:

Vad tycker ni om masspm?

Inlägg av Peetra » 18 mar 2009 09:49

Ja, nu ser jag att många är inne och antagligen läser masspm:et, vad tycker ni?

Jag är ganska sur över att bli spammad personligen såhär på ett seriöst forum, jag orkade inte läsa hela, jag tycker mest att det är oseriöst och oetiskt att skriva saker som inte berör alla åt alla.

Så påstås det saker i pm:et som man inte vet om kan vara sanna eller inte, så det undergräver ju trovärdigheten och får mig mer arg.

Men kul iallafall att så många är inne på forumet nu. ;) :mrgreen:

Peetra.
Senast redigerad av 4 Peetra, redigerad totalt 14 gång.
Från Filurens arkiverade godbitar: (Tillgängligt endast tills jag kommer ihåg att ta bort det) Varför kvinnor förblir singlar.

Användarvisningsbild
rkoo
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Re: Vad tycker ni om masspm?

Inlägg av rkoo » 18 mar 2009 09:59

Eftersom jag inte kan uttala mig om innehållet i PM'et då jag omöjligen kan veta vem som sagt eller skrivit vad och sen eventuellt raderat så kan jag bara tycka att själva PM'et till alla medlemmar som inte är inblandade i diskussionen var högst onödigt.
Senast redigerad av 4 rkoo, redigerad totalt 14 gång.

Göran

Inlägg av Göran » 18 mar 2009 11:15

Kan man bli mer oseriös, vi är ett forum utan egen vinning.
Och att bli besviken är inget brott.

"Den gapar högst är den som inte förstår".

Jag ber om ursäkt för det ni medlemmar fått utstå, kan ni förlåta mig?
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.

BaamBaam
Ny Medlem

Inlägg av BaamBaam » 18 mar 2009 11:31

tråkigt med avundsjuka... tråkigt det som har hänt.
göran är den snällaste människa jag känner..och svartmålas för att han inte vill sälja sitt forum
jag stöttar dig göran :D :D :D
Senast redigerad av 4 BaamBaam, redigerad totalt 14 gång.

Peetra
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Peetra » 18 mar 2009 11:32

Jag förlåter dig iallafall! :D Du får nog stå ut med onödigt mycket ibland.
Från Filurens arkiverade godbitar: (Tillgängligt endast tills jag kommer ihåg att ta bort det) Varför kvinnor förblir singlar.

marcus
Entusiast
Entusiast

Inlägg av marcus » 18 mar 2009 12:04

Jag har inte fått ngt pm, vad handlade det om?
Senast redigerad av 4 marcus, redigerad totalt 14 gång.

MAX

Inlägg av MAX » 18 mar 2009 12:31

lika här har inte fått något pm max.
Senast redigerad av 4 MAX, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
mortil
Moderator
Moderator
Kontakt:

Inlägg av mortil » 18 mar 2009 14:31

Blev aningen irriterad när ett pm som jag fått helt plötsligt tas bort innan jag läst klart de.
Senast redigerad av 4 mortil, redigerad totalt 14 gång.
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..

Peetra
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Peetra » 18 mar 2009 14:43

Ja, borta är det iallafall och det är jag glad över. Bra att man inte behöver rensa bort spam själv. ;)

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Nisse » 18 mar 2009 15:50

Finns mycket avigsidor just med kommunicering i skrift, internt har blivit ett ställe där användare kan få utlopp för sin frustration. Visst har man väl själv gjort något som man i efterhand har kommit på att det var lite dumt. Man lär så länge man lever, som det heter ! ;)

Men jag har ALLTID bett om ursäkt !!
Det krävs en "man" för att erkänna sina fel och brister !

Rent allmänt.
Varken jag eller vårt företag vill bli inblandade in någon form av konflikter med andra. Och av den anledningen avböjer jag helt att kommentera provocerande inlägg både på detta forum och andra.
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
MVH Nisse

Bild

marcus
Entusiast
Entusiast

Inlägg av marcus » 18 mar 2009 16:04

Jag ser nu att jag hade fått ett PM kl 08:15, men det finns inte kvar i inboxen.

Ngn måste ha hunnit läsa det innan admin plockade bort dem?
Senast redigerad av 4 marcus, redigerad totalt 14 gång.

Peetra
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Peetra » 18 mar 2009 16:16

Det stod typ blablabla, jag har kontaktat blablabla och skulle nog anmäla om jag bara visste vad blablabla. :roll:

avsändaren ville straffa någon och jag känner mig straffad som får skräp direkt från morgonen, hoppas avsändaren är nöjd.

Användarvisningsbild
Stupid-Flanders
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Inlägg av Stupid-Flanders » 18 mar 2009 17:01

Kan vi inte bara släppa hela den här diskusionen, i alla fall dem som inte är inblandade på något sätt, och gå vidare i livet och fortsätta med det vi är här för? Bilputs!! :)
Senast redigerad av 4 Stupid-Flanders, redigerad totalt 14 gång.
Black isn't a color, it's a part time job!

Göran

Inlägg av Göran » 18 mar 2009 17:03

Stupid-Flanders skrev:Kan vi inte bara släppa hela den här diskusionen, i alla fall dem som inte är inblandade på något sätt, och gå vidare i livet och fortsätta med det vi är här för? Bilputs!! :)
Nu är det utagerat, bra Stupid-Flanders!

Nu ser vi fram emot roliga diskussioner, blindtest och till sist garageträffen i Maj som kommer att innehålla en hel del eftersom vi har så bra sponsorer som ställer upp med kunskap och korv. Hehe!
Kommer du?
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
carina
Moderator
Moderator
Kontakt:

Inlägg av carina » 18 mar 2009 18:35

Jag fick också det här imorse och blev lite ställd.... vad har JAG med deras meningsskilljaktigheter att göra??
Skönt iallafall att det är borttaget och så.... om det nu krävs en ursäkt från nåt håll..... be om ursäkt då....så klart :D

Den känslan jag fått av folket härinne är att ni vet vad ni pratar om... ni har polerat ett tag med div. märken i olika prisklasser.... bra eller dåligt...det visar ju sig :)
Göran som den ena parten hette i detta har jag fått känslan av är en sympatisk kille... som är ruggigt bra på att skriva.

Så nu skiter vi i den diskussionen...den får berörda parter sköta själva utan nån inblandning av oss...som uppenbarligen inte viste vad det handlade om från början...
Ut och skrapa av vägsaltet på era bilar nu så man ser vad det är för färg på dom :lol:
Jag får vänta med polering ett bra tag till.... har en axel som inte får belastas men om nån är toksugen att polera på en mörkgrön halvrepig 850 är ni jättevälkomna!!!!! :lol: :D :P
Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
Lite blankare kan du
Volvo V70 GLT - 97
http://www.tantgredellin.blogg.se

Användarvisningsbild
Tomas88
Medlem

Inlägg av Tomas88 » 19 mar 2009 23:11

Nu vill jag ju veta vad som stod i det där PMet. Jag fick nåt mail om att jag fått ett PM men sen så fanns det inget.
Någon som har lust att säga vad där stod?
Senast redigerad av 4 Tomas88, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
mortil
Moderator
Moderator
Kontakt:

Inlägg av mortil » 19 mar 2009 23:18

Ärendet avslutat och preskiberat.

tar dock nån bort ett meddelande för mig igen som jag håller på och läser så ska jag tjata om detta tills det att jag går i graven ..

TRÅD LÅST. ÄRENDET NEDLAGT ..
Senast redigerad av 4 mortil, redigerad totalt 14 gång.
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..

Göran

Inlägg av Göran » 01 jul 2010 19:17

carina skrev:Jag fick också det här imorse och blev lite ställd.... vad har JAG med deras meningsskilljaktigheter att göra??
Skönt iallafall att det är borttaget och så.... om det nu krävs en ursäkt från nåt håll..... be om ursäkt då....så klart :D

Den känslan jag fått av folket härinne är att ni vet vad ni pratar om... ni har polerat ett tag med div. märken i olika prisklasser.... bra eller dåligt...det visar ju sig :)
Göran som den ena parten hette i detta har jag fått känslan av är en sympatisk kille... som är ruggigt bra på att skriva.

Så nu skiter vi i den diskussionen...den får berörda parter sköta själva utan nån inblandning av oss...som uppenbarligen inte viste vad det handlade om från början...
Ut och skrapa av vägsaltet på era bilar nu så man ser vad det är för färg på dom :lol:
Jag får vänta med polering ett bra tag till.... har en axel som inte får belastas men om nån är toksugen att polera på en mörkgrön halvrepig 850 är ni jättevälkomna!!!!! :lol: :D :P
Snälla ord!

Skriv svar