Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Har priset betydelse

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.

Har priset betydelse vid val av bilvårdsprodukter?

Nej, min bil är värd det bästa!
2
15%
Ja, den som spar han har.
2
15%
Ibland, det beror på.
9
69%

Antal röster: 13

MAX

Re: Har priset betydelse

Inlägg av MAX » 03 apr 2009 22:38

Om vi nu pratar priser på lack-produkter så klart att det har betydelse beroende på kapital och intresse samt hur mycket man vill ligga ute med har man exempelvis en lack i bra skick så får man en fin bil till ett lågt pris (egna bilen)med konsument produkter( egen erfarenhet)har man stor omsättning på egna bilar eller hjälper andra :P så blir det naturligtvis billigare med dyra medel i längden .
har ett exempel en kille på jobbet har en skit-fin volvo 940 och han rubbar och vaxar bilen 2gr per år med konsument prylar och sköter om sin bil som man ska göra med tvätt och dyligt trots grusväg och kan konstera att finare bil får man leta efter 8-)
Nog om detta nu ska jag klunka i mej lite mer (no reklam)svensk star-köl)kan till-lägga att vi håller på att till-verka en humle-silo på jobbet till ett bryggeri i trakten som är ca 14m hög och 4,2m i diam så tänk på mej som får frysa för erat väl-befinnande :lol: max,
Bilagor
på jobbet + corsa 008.jpg
ush vad kallt
på jobbet + corsa 021.jpg
Har jag gjort
på jobbet + corsa 003.jpg
har mina arbets kamrater gjort
Senast redigerad av 4 MAX, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Tantrum
Administratör
Administratör

Inlägg av Tantrum » 03 apr 2009 22:53

MAX skrev:Nog om detta nu ska jag klunka i mej lite mer (no reklam)svensk star-köl)kan till-lägga att vi håller på att till-verka en humle-silo på jobbet till ett bryggeri i trakten som är ca 14m hög och 4,2m i diam så tänk på mej som får frysa för erat väl-befinnande :lol: max,
Du är grym Max, tackar ödmjukast! Har inmundigat ett par kalla i kväll tillsammans med det grillade. Det var gott :)
Senast redigerad av 4 Tantrum, redigerad totalt 14 gång.
...like a boss.

marcus
Entusiast
Entusiast

Inlägg av marcus » 04 apr 2009 09:43

Jag är relativt okänslig för priser, är det ngt som jag gillar så får det kosta mer.

ungefär så reagerar ja
Senast redigerad av 4 marcus, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Nisse » 05 apr 2009 13:13

marcus skrev:Jag är relativt okänslig för priser, är det ngt som jag gillar så får det kosta mer.

ungefär så reagerar ja
Jag är också rätt okänslig för priset då jag gör det som behövs på plats...kalla det löneförmån!! :D

Gällande öl så betalar jag gärna för att få kvalité och då blir det inte svenskt utan mexiansk Corona... :ugeek:
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
MVH Nisse

Bild

Göran

Inlägg av Göran » 09 maj 2009 10:44

Max borde få ett hederspris eftersom det här är så coola bilder!
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Jiiins
Entusiast
Entusiast

Inlägg av Jiiins » 09 maj 2009 12:25

Göran skrev:Max borde få ett hederspris eftersom det här är så coola bilder!
Håller med dej Göran men på ett villkor att han lyckas polera upp lastbilen till nybils finish ;)
:lol: :lol:
/Jiiins
Senast redigerad av 4 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "

MAX

Inlägg av MAX » 09 maj 2009 13:07

Göran skrev:Max borde få ett hederspris eftersom det här är så coola bilder!
Tackar för berömmet om bilderna Göran .
Men kunde inte låta bli då tråden halkade in på div :cheers sorter samt att vi så passande höll på med denna silos till traktens bryggeri som för övrigt är klar och levererad nu kan säga att det var en stor händelse i byn med denne leverans men kul var det samt att hela arbets-styrkan fick ledigt för att bevittna både transport och det stora lyftet :oBildLastad på trailer

lBildPå plats för det stora lyftetBildUpp i det blåBildPå väg ner i byggnade ser ut som en stor skorsten.

Jiiins skrev:Håller med dej Göran men på ett villkor att han lyckas polera upp lastbilen till nybils finish ;)
:lol: :lol:
/Jiiins
Skulle nog vara den ulltimata utmaningen att få nybils-finish på Bärgarn(se waltdisnys bilar)
men samtidigt så har han en viss charm ;) sen gör det inte så mycket om man skulle kasta släggan på den om det trillskas med jobbet :evil: och humöret rinner över ;)
men då kan man som sagt ta sej en pillllllsner när man kommit hem eller ännu hellre ta och blänka till bilen 8-)

Skriv svar