Ville bara bidra med ett litet shoppingtips!
Surfade in på http://www.micro.se/ . Tydligen har de begärts i konkurs vilket innebär 50% rea på hela sortimentet!
Synd att de inte har Micro i trakten, annars hade man ju shoppat lite!
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Micro Bildelar i konkurs- 50% rea!
- Tantrum
- Administratör

Micro Bildelar i konkurs- 50% rea!
Senast redigerad av 4 Tantrum, redigerad totalt 14 gång.
...like a boss.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Re: Micro Bildelar i konkurs- 50% rea!
Tantrum skrev:Ville bara bidra med ett litet shoppingtips!
Surfade in på http://www.micro.se/ . Tydligen har de begärts i konkurs vilket innebär 50% rea på hela sortimentet!
Synd att de inte har Micro i trakten, annars hade man ju shoppat lite!
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
- Tantrum
- Administratör

Jepp! Dessutom har de endel polermaskiner och andra dyrare produkter som kan bli riktigt billiga nu!
Senast redigerad av 4 Tantrum, redigerad totalt 14 gång.
...like a boss.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Man skulle kanske åka dit och kika lite..... reor är alltid roligt
även om det inte är kläder
Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
-
Executive
- Medlem
Hade lite brådis igår för jag skulle iväg, men jag körde inom Micro vid 10-tiden. Var mycket folk utanför redan då.
Blev Meguiarsgrejer för ca 1300kr (alltså med normalpris på 2600kr). Jag tycker att det är tråkigt att dom ska behöva slå igen. Får bli till att beställa Meguiarsprodukter på nätet då istället.....
Blev Meguiarsgrejer för ca 1300kr (alltså med normalpris på 2600kr). Jag tycker att det är tråkigt att dom ska behöva slå igen. Får bli till att beställa Meguiarsprodukter på nätet då istället.....
Senast redigerad av 4 Executive, redigerad totalt 14 gång.
- Funk
- Moderator

Köpte på mig små skruvdragare för 50:- styck, Autoglym vinylspray och 12 liter Smartab avfettning.
Jag åkte dit på lunchen men väldigt mycket var redan utplockat, t.ex allt Meqiuars var slut... Jag stod i kö 30 minuter innan jag gav upp, åkte dock tillbaka strax innan stängning och köpte det ovan.
/Thomas
Jag åkte dit på lunchen men väldigt mycket var redan utplockat, t.ex allt Meqiuars var slut... Jag stod i kö 30 minuter innan jag gav upp, åkte dock tillbaka strax innan stängning och köpte det ovan.
/Thomas
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse