Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Dags igen för en liten marknadsundersökning....
-
Fredde M
- Ny Medlem
Re: Dags igen för en liten marknadsundersökning....
Ni sköter er perfekt!
Alltid snabba leveranser. Proffsig rådgivning.
Sist missade ni att skicka med en flaska i leveransen men jag hade den i brevlådan dagen efter.
Mycket bra jobbat
Mvh
Fredde M
Alltid snabba leveranser. Proffsig rådgivning.
Sist missade ni att skicka med en flaska i leveransen men jag hade den i brevlådan dagen efter.
Mycket bra jobbat
Mvh
Fredde M
Senast redigerad av 1 Fredde M, redigerad totalt 14 gånger.
- Manor
- Moderator

Nu skulle jag faktiskt vilja komma med lite konstruktiv kritik.Manor skrev:Perfekt, jag har absolut inget att klaga på.
Jag uppfattar BBV som den största av forumets sponsorbutiker, men förutom 24 tim maraton (som är en höjdare) så känns det som om ni blivit lite som en "tjock slö trött katt". Kanske är det inte forumets medlemmar som direkt är er målgrupp, och det kan ju vara anledningen.
1. Få inspirerande inlägg på forumet sedan Nisse slutade att hänga här.
2. Än har jag inte sett några instruktionsvideor som utlovades från er för länge sedan.
3. Andra mindre sponsorer har på senare tid kommit med en hel del billiga och vettiga maskiner för oss (klädseltvättar, spray guns, polermaskiner). Detta är också något som ni lovat få fram en längre tid, men ingenting ser ut att hända på denna fronten.
4. Många kvalitetsmaskiner, men sällan konkurrenskraftiga priser på dem.
Kanske är jag lite orättvis i min kritik, men ni behöver nog en liten "spark där bak"
Senast redigerad av 1 Manor, redigerad totalt 14 gånger.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Du är helt rättvis.. vi har vart fruktansvärt uppskattad från flera håll.. och allt detta har tagit kraft..Manor skrev:Nu skulle jag faktiskt vilja komma med lite konstruktiv kritik.Manor skrev:Perfekt, jag har absolut inget att klaga på.
Jag uppfattar BBV som den största av forumets sponsorbutiker, men förutom 24 tim maraton (som är en höjdare) så känns det som om ni blivit lite som en "tjock slö trött katt". Kanske är det inte forumets medlemmar som direkt är er målgrupp, och det kan ju vara anledningen.
1. Få inspirerande inlägg på forumet sedan Nisse slutade att hänga här.
2. Än har jag inte sett några instruktionsvideor som utlovades från er för länge sedan.
3. Andra mindre sponsorer har på senare tid kommit med en hel del billiga och vettiga maskiner för oss (klädseltvättar, spray guns, polermaskiner). Detta är också något som ni lovat få fram en längre tid, men ingenting ser ut att hända på denna fronten.
4. Många kvalitetsmaskiner, men sällan konkurrenskraftiga priser på dem.
Kanske är jag lite orättvis i min kritik, men ni behöver nog en liten "spark där bak".
sen har jag jobbat hårt för att ro i land massor av äventyr som ni alla kommer få ta del av inom någon månad..
så håll ut.. jag kommer med häpnadsväckande produkter snart.. i egen tillverkning
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
- BTG
- Trogen Medlem

kan man späda ut det med lingondrickalimban skrev: jag kommer med häpnadsväckande produkter snart.. i egen tillverkning
Senast redigerad av 1 BTG, redigerad totalt 14 gånger.
- Manor
- Moderator

Härligt, det låter positivtlimban skrev:
Du är helt rättvis.. vi har vart fruktansvärt uppskattad från flera håll.. och allt detta har tagit kraft..
sen har jag jobbat hårt för att ro i land massor av äventyr som ni alla kommer få ta del av inom någon månad..
så håll ut.. jag kommer med häpnadsväckande produkter snart.. i egen tillverkning
Kom igen BBV...vi vill veta mera
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Haha.. nix måste tas koncentrat..haha..BTG skrev:kan man späda ut det med lingondrickalimban skrev: jag kommer med häpnadsväckande produkter snart.. i egen tillverkning![]()
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
ska testa all i maj..så allt är som jag vill ha det..sen..Manor skrev:Härligt, det låter positivtlimban skrev:
Du är helt rättvis.. vi har vart fruktansvärt uppskattad från flera håll.. och allt detta har tagit kraft..
så håll ut.. jag kommer med häpnadsväckande produkter snart.. i egen tillverkning.
Kom igen BBV...vi vill veta mera.
- JesperNilsson
- Trogen Medlem

Men vi saknar fortfarande Nisse 
Senast redigerad av 1 JesperNilsson, redigerad totalt 14 gånger.
- Manor
- Moderator

Ja, det sägs att Nisse friar...men har han i samma veva blivit livegen?JesperNilsson skrev:Men vi saknar fortfarande Nisse
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
-
Cogo
- Entusiast

Kan du inte ta och ge oss någon förhandsinfo om vad det är för typ av maskiner/medel som ni kommer med samt i vilka prisintervall som de kommer att hamna i, bara för att öka på spänningen lite?limban skrev:ska testa all i maj..så allt är som jag vill ha det..sen..Manor skrev:Härligt, det låter positivtlimban skrev:
så håll ut.. jag kommer med häpnadsväckande produkter snart.. i egen tillverkning.
Med vänlig hälsning, magnus
Senast redigerad av 1 Cogo, redigerad totalt 14 gånger.
- Manor
- Moderator

Me like =)Cogo skrev:Kan du inte ta och ge oss någon förhandsinfo om vad det är för typ av maskiner/medel som ni kommer med samt i vilka prisintervall som de kommer att hamna i, bara för att öka på spänningen lite?limban skrev:ska testa all i maj..så allt är som jag vill ha det..sen..Manor skrev:Härligt, det låter positivtlimban skrev:
Med vänlig hälsning, magnus
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Jag vill hålla på det en liten stund till..så jag vet att allt blir som jag tänkt mig..men snart mina vänner 
ska sparka lite på Nisse så kanske han kommer in en stund
-
Cogo
- Entusiast

Okej, men för oss som väntar är det långt kvar till maj månad.limban skrev:Jag vill hålla på det en liten stund till..så jag vet att allt blir som jag tänkt mig..men snart mina vänner
Mvh Magnus
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Haha.. jooo.. jätte långt fram i tiden..Cogo skrev:Okej, men för oss som väntar är det långt kvar till maj månad.limban skrev:Jag vill hålla på det en liten stund till..så jag vet att allt blir som jag tänkt mig..men snart mina vänner
Mvh Magnus
-
wallnermike
- Medlem
Sv: Dags igen för en liten marknadsundersökning....
Det är maj nu. Har jag missat något eller är det fortfarande hemligt vad ni har kokat ihop?
Skickat från min SGS2 via Tapatalk 2
Senast redigerad av 1 wallnermike, redigerad totalt 14 gånger.
Black isn't a color it's a part time job.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Re: Sv: Dags igen för en liten marknadsundersökning....
Nej vi får hoppas Nisse kommer tillbaka snart..wallnermike skrev:Det är maj nu. Har jag missat något eller är det fortfarande hemligt vad ni har kokat ihop?
-
Cogo
- Entusiast

Hej på er Bollnäsare.
Tips till er här från mig men vet inte om det är särskilt efterfrågat, men i alla fall. Vore det inte en bra sak att ha jämförelsepris på era produkter, i alla fall de som är flytande typ, lackskydd, polermedel schampon m.m.
Kan tänka mig att mång drar sig för att köpa produkter i 1 litersförpackningar för att de är dyra men om man tittar på likvärdiga produkter i mindre förpackningar så blir literspriset likvärdigt.
T.ex
Autosmart Silver One, 899 kr för en liter.
Menzerna Powerlock 395 kr för en halvliter, ger ett literpris på 790 kr
Orange Sealer 169 kr för 250 ml, ger ett liter pris på 676 kr.
Fireglaze 379 kr för 355 ml, ger ett liter pris på 1067 kr.
Nu tog jag bara lackskydd som exempel men detta är ju endast en idé som jag har, som kanske kan förenkla val för vissa.
Mvh Magnus
Tips till er här från mig men vet inte om det är särskilt efterfrågat, men i alla fall. Vore det inte en bra sak att ha jämförelsepris på era produkter, i alla fall de som är flytande typ, lackskydd, polermedel schampon m.m.
Kan tänka mig att mång drar sig för att köpa produkter i 1 litersförpackningar för att de är dyra men om man tittar på likvärdiga produkter i mindre förpackningar så blir literspriset likvärdigt.
T.ex
Autosmart Silver One, 899 kr för en liter.
Menzerna Powerlock 395 kr för en halvliter, ger ett literpris på 790 kr
Orange Sealer 169 kr för 250 ml, ger ett liter pris på 676 kr.
Fireglaze 379 kr för 355 ml, ger ett liter pris på 1067 kr.
Nu tog jag bara lackskydd som exempel men detta är ju endast en idé som jag har, som kanske kan förenkla val för vissa.
Mvh Magnus
- Logan
- Entusiast

- Kontakt:
Bara plus från min sida med
väl packat snabba leveranser
Får bara klaga på min senaste order nu där det missades en grej i ordern
men hoppas det löser sig.
väl packat snabba leveranser
Får bara klaga på min senaste order nu där det missades en grej i ordern
men hoppas det löser sig.
Senast redigerad av 1 Logan, redigerad totalt 14 gånger.
The passions is what drives the art. Detailing for life
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Det är juni nu.. och förseningar har sket.. men mina vänner snart kommer flera fina saker.. löpanden..
håll i er..
// Anders
håll i er..
// Anders