Just den här har inte på något sätt blivit överanvänd eller blivit utsatt för någon nämnvärd smuts, men i stort sätt alla säten hade någon form av fläckar och förarsätet såg riktigt äckligt ut! Mörkt och sunkigt.. Då jag inte äger någon klädseltvätt gjorde jag så gott jag kunde för att efterlikna en klädseltvättsmaskin. Först spraya på vatten+rengöringsmedel, skrubba sätena med svamp och pensel, låta det sitta ett litet tag. Sen duscha på rätt så generöst med varmt vatten och till sist suga upp vattnet med en våtdammsugare och torka lite med mf. Och jag fick ju bevisligen ut en hel den smuts om man tittar i dammsugaren som jag hade tvättat på insidan innan jag började tvätten, så all skit är från klädseln
Halvskinn-stolarna var i väldigt bra skick under smutsen, skinnet var fint och behövdes bara rengöras lite lätt och behandlas lite, ratten och andra beröringsytor fick lite djupare rengöring och är nu inte längre så där "klibbiga" som gammalt skitigt läder kan bli.
Förarsätet som ju var värst blev inte helt 100% perfekt, jag kanske går på det en gång till snart. Men det blev bra mycket bättre än innan och pappa blev jättenöjd