Mycket gick fel idag som att mitt interiörschampo tog slut och att så gott som alla före bilder jag tog blev toksuddiga
Grejjor som använts:
1st dammsugare
ett gäng mickrofiberdukar
Ultima Interiörshampo
Ultima Interior Guard
Ultima Tire & Trim (till bagagerumsmattan och lite dörrlister)
Citrus bling (till fönster och sedan som interiörschampo ersättning
Jag började då med att plocka ur barnstolar, småprylar, leksaker, nintendospel, en miljon glass och chokladpapper och 10kg snorpapper
Bilen så verkligen taskig ut.
Före bilder(dom som bara vart halvsuddiga)
Frugans stol, jo hon är nästan värre än ungarna
Chokladspill, damm och smulor över allt, ja såg i princip hela bilen ut fast ännu värre i baksätet

Skitiga sparkmärken på samtliga dörrar

Startade med att dammsuga hela bilen, fyllde väl en påse typ.
Efter det gick jag lös med Ultimas Interiörshampo på allt, sprayade rikligt på tygdelarna av sätena och dom blev helt rena, all choklad och dyligt bara försvann
stol innan flaskan tog slut så i brist på annat så gjorde jag rent resten med citrus bling som ju verkar funka till allt utom att borsta tänderna med
När jag torkat klart så putsade jag rutorna med citrus bling och körde instegslister och bagagerums mattan med Ultima Tire & Trim, vart riktigt snyggt.
Avslutade sedan med att behandla så gott som hela insidan av bilen med Ultima Interior Guard, det ser verkligen snyggt ut efter att det torkat in en timme
Så lite efter bilder.
Hathylla utan skräp och damm, det gröna är baksidan på en skitful spegel groda så man kan ha koll på lillskruttan i bak

Tire & Trim behandlad matta snorhal, svart igen och ser ut som ny

En st spegelblank instrumentpanel

Snyggaste loggan

Jahopp och nu pajjade forumbilder.se med
I alla fall så är jag nöjd över att kunna åka bil utan att få kräkkänsor nu
Jag ska väl även ta och införskaffa en grovdamsugare vid tillfälle så att man kan slabba ner ännu mera
Ett litet reportage som kunde varit bättre, återkommer med ett poler reportage senare när jag får tid
//David