Köpte deras Bilschampo på skoj för att se hur det skummade i min nyinköpta foamlance. Och det var över förväntan! Skummade bra mycket bättre än med Cherryfoam som jag använt tidigare trots att jag använde mindre kem nu.
Kan rekommenderas
Roligt att höra, hur mycket lera var det i förpackningen? vad är "Clay wax 500 ml" som det står om i beskrivningen på nätet?svempus skrev:bump upp med denna tråd...
har prövat biltemas claybar kit på min bil nu i dag och i går och resultatet är över förväntan. lacken vart riktigt slät och fin. märkte även hur dålig lacken var innan jag clayade av den. kommer att fortsätta att claya av bilen nu när jag vet hur bra det blir..
På hyllkanten i linköping stod det ocilerande slipmaskin men varken på kartongen eller i katalogen näms det ngåot om det.. så jag frågade personalen och de hade ingen aning så han skar upp kartongen och vad jag kunde se så var det en ocilernadeslipkoblars skrev:Den lilla slipmaskinen. Är den oscillerande?

DandanRacing skrev:På hyllkanten i linköping stod det ocilerande slipmaskin men varken på kartongen eller i katalogen näms det ngåot om det.. så jag frågade personalen och de hade ingen aning så han skar upp kartongen och vad jag kunde se så var det en ocilernadeslipkoblars skrev:Den lilla slipmaskinen. Är den oscillerande?![]()
//Andreas

Dennis skrev:Bumpar upp denna tråd lite![]()
Köpte deras Bilschampo på skoj för att se hur det skummade i min nyinköpta foamlance. Och det var över förväntan! Skummade bra mycket bättre än med Cherryfoam som jag använt tidigare trots att jag använde mindre kem nu.
Kan rekommenderas

Det är väl inte första gången ens förstånd blivit ifrågasatt?Logan skrev: Det känns lite underligt att klämma upp 13st dunkar vid kassan och le fånigt jag ska tvätta bilen.

Viper76 skrev:Var förbi Biltema idag och kika på den lilla oscilerande slipmaskinen,såg väldigt smidig ut.![]()
Så det vart ett köp av denna maskin,provkörde den när jag kom hem och jag måste säga att den var väldigt tyst i jämförelse mot kinakopian av pingens modell som jag har.![]()
Och en annan sak som kan va bra med den är att det går att köra på två olika hastigheter 1 och 2 , vet dock inte varvtalen på respektive.stort + för den låga luftförbrukningen.
![]()
Ska bli kul att testa denna snart!![]()
Mvh
Christian

Har du frågat efter den?fisher91 skrev:Den finns inte i mitt Biltema varuhus :/
gävle

Testa detta..haggan skrev:den där rainoff, hur funkar den på vintertid?
När det regnar/är kallt ute så immar rutorna igen nästan direkt innan bilen blir varm, finns det någon produkt ni rekomenderar som förhindrar igen immningen?