så med mina mått mätt så såg den bra ut
men när den vart tvättad och kom in så såg den hemsk ut
max.

Du är en hyvens kille mortil som ställer upp med lokaler och tidmortil skrev:trevliga bilder.![]()
lokalerna står till förfogande om nån skulle behöva låna(sålänge jag är där)
![]()
jag ska kasta upp lite bilder lite senare när jag hunnit gå igenom domtack igen allihop
![]()
(paret som ägde dom gula bilarna hade lite svårt och förstå hur man kunde va så engagerade som vi var )

jo fast dom är rätt nördiga på de dom sysslar med ocksåTommyJ skrev: Sen har nog ägarna rätt att vi är nördiga med vårt putsande

Roterande med Lammull och Powerfinish körde jag mestadels . tyckte de gav bäst slutresultat efter minst tid.Ante_Bmw skrev:Vad var vinnande combon då under poleringen av subarun ?
Roterande och propad med PF?
Vad kördes sen ?

mortil skrev:Roterande med Lammull och Powerfinish körde jag mestadels . tyckte de gav bäst slutresultat efter minst tid.Ante_Bmw skrev:Vad var vinnande combon då under poleringen av subarun ?
Roterande och propad med PF?
Vad kördes sen ?eller hur man nu ska säga.
alla har säkert olika svar på vad som var bästa combo

MAX skrev:ang produkt val o kombiniationer så för min del var jag först inställd på roterande skum trissa och powerfinish på taket men fick det ej att funka då det högg och gick tungt.
så jag bytte till 3401.an utan tvångs-rotationen optipad trissa och power-finish klock-rent körde av min tak-halva torkade och tog en vända till för konstens skull, bytte sedan till roterande skum-trissa och trustes topline150.n och körde en vända till så var det klart.
för övrigt så tror jag att det testades med både det ena och andra men bra blev det![]()
max.

Har för mej det var en sån som Extreme körde med. men de bet då inget värre ...Ante_Bmw skrev:Ett litet tillägg är ju att dom menar att 105:an bara klipper riktigt bra med deras dubbelsidiga ulltrissa, Vad var det för ull ni använde till båda?
Inte helt men när jag kör med optipaden,propaden så plockar jag bort rotationen pga detta eviga flexandetAnte_Bmw skrev:MAX skrev:ang produkt val o kombiniationer så för min del var jag först inställd på roterande skum trissa och powerfinish på taket men fick det ej att funka då det högg och gick tungt.
så jag bytte till 3401.an utan tvångs-rotationen optipad trissa och power-finish klock-rent körde av min tak-halva torkade och tog en vända till för konstens skull, bytte sedan till roterande skum-trissa och trustes topline150.n och körde en vända till så var det klart.
för övrigt så tror jag att det testades med både det ena och andra men bra blev det![]()
max.
Har du slutat helt med rotationen på 3401:an :O

Extreme skrev:Ja den är inte sämre i alla fall, den är mycket följsammare än vanliga lammulltrissor (lite mjukare )Ante_Bmw skrev:Skoj att det även var med deras trissa som PF plockade bättre reporDå kan ingen skylla på de
Hörde även i ett annat forum att någon kunde fixa dessa trissor ganska så billigt, tror det var runt 300:-
Är den bättre än " en vanlig lamull" ?
plus att den har två sidor, lätt att vända på,jag tror att priset var runt 600:- för en sådan, så kan du köpa en för 300:- så är det värt det
men jag vet inte om priset är relevant, men jag kör nästan uteslutande med denna trissa.
MVH
Extreme