Var det inte de som ville bli sponsorer här eller har jag drömt?
Jag är säker på att jag läst det här........(nja, nästan säker i a f) eller så hittar jag inte rätt i bilvårdskorridorerna här

Aldrig talats om, kikade in, har bra sortiment men tok höga priser.Göran skrev:Och scandicshine!

Spännande Göran, hoppas att de får sänka sina priser lite så =) Då får slippa beställa från england dåGöran skrev:Scandicshine kommer tillbaka snart!

bustorp skrev:Jag minns Jills länk där, men fick för mig att de även hade en egen plats i sponsoravdelningen som ingen skrev i.
De andra var väl i "maskopi" med varandra, antar jag.........
Nåväl.......det verkade inte påverka antalet medlemmar eller inlägg så mycket så klagovisor är överflödiga.
Inte för att jag tänkt sjunga,men.............
Riktigt uselt om norrmännen inte levererade det som var beställt av Göran (tyckte jag såg det någonstans) OCH om det dessutom hade med deras utträde att göra.
Men men, det sållar agnarna från vetet så det kan ju vara en fördel att veta om de ska stå på plus eller minus-sidan gällande seriösa leverantörer.
Jag tar det till protokollet, det kan ju alltid dyka upp någon som frågar mig om dem............
Det frågas en massa (alltså privat o på jobbet) ang. nyheter o annat inom rekond o helst nu på våren.
Jag har rekommenderat mååånga att börja handla hos BBV framför andra webshopar.
Skulle vara kul om det märktes......
Naturligtvis har jag berättat för dem var de ska hitta god info om bilvård också.........
Känns bra att veta att jag kan rekommendera pålitliga källor, jag har ju mitt eget "rykte"![]()
![]()
att vara rädd om.

Perfekt för mig i varje fall!Nisse skrev:Väldigt många väljer alt faktura.....Detta är en stor fördel om man behöver grejer, men det dröjer några dagar innan lönen kommer....mycket smidigt....