Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

ProRecond.......?

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Skriv svar
Användarvisningsbild
bustorp
Trogen Medlem
Trogen Medlem

ProRecond.......?

Inlägg av bustorp » 14 maj 2010 13:05

Det blev inget med ProRecond?
Var det inte de som ville bli sponsorer här eller har jag drömt?
Jag är säker på att jag läst det här........(nja, nästan säker i a f) eller så hittar jag inte rätt i bilvårdskorridorerna här :oops:
Senast redigerad av 4 bustorp, redigerad totalt 14 gång.
Besserwissers wisser besser
Gammalt djungelordspråk

linblekinge
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Re: ProRecond.......?

Inlägg av linblekinge » 14 maj 2010 16:12

undrar om inte bilpedanten oxå försvunnit ???
Senast redigerad av 4 linblekinge, redigerad totalt 14 gång.

Göran

Inlägg av Göran » 14 maj 2010 16:24

Och scandicshine!
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.

mq_foto
Medlem

Inlägg av mq_foto » 14 maj 2010 16:32

Göran skrev:Och scandicshine!
Aldrig talats om, kikade in, har bra sortiment men tok höga priser.
Senast redigerad av 4 mq_foto, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
bustorp
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Inlägg av bustorp » 14 maj 2010 17:14

Jag minns Jills länk där, men fick för mig att de även hade en egen plats i sponsoravdelningen som ingen skrev i.
De andra var väl i "maskopi" med varandra, antar jag.........
Nåväl.......det verkade inte påverka antalet medlemmar eller inlägg så mycket så klagovisor är överflödiga.
Inte för att jag tänkt sjunga, :shock: men.............

Riktigt uselt om norrmännen inte levererade det som var beställt av Göran (tyckte jag såg det någonstans) OCH om det dessutom hade med deras utträde att göra.
Men men, det sållar agnarna från vetet så det kan ju vara en fördel att veta om de ska stå på plus eller minus-sidan gällande seriösa leverantörer.

Jag tar det till protokollet, det kan ju alltid dyka upp någon som frågar mig om dem............;)
Det frågas en massa (alltså privat o på jobbet) ang. nyheter o annat inom rekond o helst nu på våren.
Jag har rekommenderat mååånga att börja handla hos BBV framför andra webshopar.
Skulle vara kul om det märktes......
Naturligtvis har jag berättat för dem var de ska hitta god info om bilvård också.........

Känns bra att veta att jag kan rekommendera pålitliga källor, jag har ju mitt eget "rykte" :lol: :lol: :lol: att vara rädd om. :jeps
Gammalt djungelordspråk

Göran

Inlägg av Göran » 14 maj 2010 18:01

Scandicshine kommer tillbaka snart! :)
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.

mq_foto
Medlem

Inlägg av mq_foto » 14 maj 2010 23:45

Göran skrev:Scandicshine kommer tillbaka snart! :)
Spännande Göran, hoppas att de får sänka sina priser lite så =) Då får slippa beställa från england då
Senast redigerad av 4 mq_foto, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
limban
Forumägare
Forumägare
Kontakt:

Inlägg av limban » 15 maj 2010 00:03

bustorp skrev:Jag minns Jills länk där, men fick för mig att de även hade en egen plats i sponsoravdelningen som ingen skrev i.
De andra var väl i "maskopi" med varandra, antar jag.........
Nåväl.......det verkade inte påverka antalet medlemmar eller inlägg så mycket så klagovisor är överflödiga.
Inte för att jag tänkt sjunga, :shock: men.............

Riktigt uselt om norrmännen inte levererade det som var beställt av Göran (tyckte jag såg det någonstans) OCH om det dessutom hade med deras utträde att göra.
Men men, det sållar agnarna från vetet så det kan ju vara en fördel att veta om de ska stå på plus eller minus-sidan gällande seriösa leverantörer.

Jag tar det till protokollet, det kan ju alltid dyka upp någon som frågar mig om dem............;)
Det frågas en massa (alltså privat o på jobbet) ang. nyheter o annat inom rekond o helst nu på våren.
Jag har rekommenderat mååånga att börja handla hos BBV framför andra webshopar.
Skulle vara kul om det märktes......
Naturligtvis har jag berättat för dem var de ska hitta god info om bilvård också.........

Känns bra att veta att jag kan rekommendera pålitliga källor, jag har ju mitt eget "rykte" :lol: :lol: :lol: att vara rädd om. :jeps

Tackar för dom orden!!

Du!! ni!! ska veta att det inte är busenkelt att driva en shop i proffsbilvård..
När alla är ganska "kräsna" och "medvetna" om vad ni vill ha ändå inte betala för "mycket" för varan.. så därför kommer vi göra om vår shop.. inom 2 veckor ser ni en stor förändring till er förbättring! och bättre priser!!... :) för vi har gjort grymt stora inköp på sista tiden som ni ska få ta del av..:)

// Anders
Senast redigerad av 4 limban, redigerad totalt 14 gång.
MVH Anders Lindbäck

Bild

Användarvisningsbild
bustorp
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Inlägg av bustorp » 15 maj 2010 11:22

Det är ju bara lysande, Anders.
Jag tackar redan nu å allas vägnar. Det är bra att vi kan dra nytta av varandra.
Gammalt djungelordspråk

Användarvisningsbild
Tantrum
Administratör
Administratör

Inlägg av Tantrum » 27 maj 2010 08:51

Rensade ur tråden lite. Var snälla och håll er till ämnet :jeps

// Tantrum
Senast redigerad av 4 Tantrum, redigerad totalt 14 gång.
...like a boss.

sodisodi

Inlägg av sodisodi » 27 maj 2010 11:50

"Jag har rekommenderat mååånga att börja handla hos BBV framför andra webshopar."

Jag har handlat hos båda och det var ingen skillnad,blev perfekt bemött hos båda.
gäller leverans och även svar på dumma frågor.
Så jag tycker dom är lika bra båda två
Senast redigerad av 4 sodisodi, redigerad totalt 14 gång.

linblekinge
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Inlägg av linblekinge » 15 jun 2010 10:02

Ja har oxå blivit väldigt bra bemöt av dom , jarre har svarat på mina "dumma" frågor på ett mycket trevligt sätt ...
Senast redigerad av 4 linblekinge, redigerad totalt 14 gång.

Bosa
Medlem

Inlägg av Bosa » 12 jul 2010 13:54

Beställde samtidigt från BBV och Prorecond, leverans till Härjedalen var Prorecond snäppet vassare på trots förskottsbetalning. Prorecond överraskade även med en liten provflaska med Lahega schampo.
Däremot så tycker jag att möjligheten att handla med kreditkort hos BBV är ett stort plus jämfört med Proreconds förskotts- alternativt postförskottsbetalning.

För övrigt så tycker jag BBV's webshop är att föredra framför Proreconds som jag tycker kan vara lite svårnavigerad emellanåt.

Överlag två mycket kompetenta företag med sortiment som kompletterar varandra bra, bra bemötande från bägge. :)
Senast redigerad av 4 Bosa, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Nisse » 12 jul 2010 15:35

Väldigt många väljer alt faktura.....Detta är en stor fördel om man behöver grejer, men det dröjer några dagar innan lönen kommer....mycket smidigt.... ;)
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
MVH Nisse

Bild

Bosa
Medlem

Inlägg av Bosa » 12 jul 2010 15:46

Eftersom mitt minne är behandlat med TotalGlattaste lackskyddet så rinner det mesta av lika snabbt som det anländer så har jag beställt mot faktura så har jag mest troligtvis glömt bort det redan när jag klickat på Genomför Köp, att då betala direkt gör att man slipper obehagliga överraskningar. :mrgreen:

Skämt åsido så är faktura ett riktigt bra alternativ om man, som du påpekar, behöver prylarna snabbt och vill betala det på nästa lön. Med kreditkortsbetalning så slipper man å andra sidan några extra utgifter och det är fortfarande en ganska säker betalningsform, det finns t ex försäkringar som täcker om man skulle bli lurad via näthandel vilket inte finns via direktbetalning. Iofs är ju risken att bli lurad av någon av er obefintlig men jag ser det ändå som en stor fördel för BBV. :)
Senast redigerad av 4 Bosa, redigerad totalt 14 gång.

Göran

Inlägg av Göran » 15 jul 2010 06:23

Nisse skrev:Väldigt många väljer alt faktura.....Detta är en stor fördel om man behöver grejer, men det dröjer några dagar innan lönen kommer....mycket smidigt.... ;)
Perfekt för mig i varje fall! :D

Skriv svar